Fiat si pro Frankfurtskou šou připravil ekologické překvapení, Fiat Panda s mnoha technickými hračičkami, které mají za úkol jediné, chránit naši planetu.
Zatím jen počítačové simulace zveřejnila zveřejnila automobilka Fiat ze svého nového projektu. Malý ekologický vůz však má být veřejnosti představen ve Frankfurtu, takže na skutečnou podobu nebudeme čekat dlouho. Co nám italský medvídek přinese?
Pod kapotou se bude nacházet dvouválec 0,9, o kterém se již dlouho mluví, ale s uvedením se poněkud otálí. Výkon má být slušných 80 koní, ale emise CO2 jsou na hodnotě pouhých 69 g/km.
Tento motor je schopen spalovat nejen benzín, ale i plynný vodík či methan. Navíc technologie stop-start je schopna ušetřit další procenta především v městském provozu.
Elektronika ve vozidle je schopna vyhodnocovat styl jízdy řidiče a dané podmínky a je schopna potom řidiči radit jak jet ještě úsporněji při podobném stylu. Úspornosti napomáhá i sada pneumatik Pirelli s nízkým valivým odporem.
V interiéru je také velké zastoupení lehkých recyklovaných materiálů, nízkonapěťových spotřebičů apod., zkrátka úspornost nade vše.
zdroj: Fiat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.