Peugeot ve Frankfurtu

Martin Kovalčík, 3. září 2007, 12:46 Google+

Na 62. ročníku mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu přivítá značka Peugeot návštěvníky na stánku o ploše 2 870 m2. Účast značky Peugeot na tomto německém automobilovém svátku je podpořena především novým modelem 308.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
207 SWRC

207 SWRC | foto: Peugeot ČR

Sdílejte článek

Světovou premiéru si zde odbude šest modelů, krom 308 v tří a pětidveřové variantě, také tři koncepční vozy. Uvedení modelu 308 bude pro značku Peugeot již sedmou významnou produktovou událostí v roce 2007 a potvrzuje nastoupený trend postupného obnovení obchodní nabídky, jejíž průměrné stáří (dnes 4 roky) se v roce 2008 sníží na 3 roky.

Peugeot 308:
První model značky, u kterého bude číselné označení zakončeno číslicí 8, má za cíl nabídnout to nejlepší z vozu typu hatchback. Navazuje na architekturu modelu 307, jehož prodeje překonaly hranici 3 miliónů prodaných vozů, a jde ještě dál a výrazně zlepšuje každou z kvalit svého předchůdce. Estetika, pohodní, prosvětlení vnitřního prostoru a uznávané jízdní vlastnosti a dnes také ekologickou efektivitu, to jsou trumfy, na kterých je založena atraktivita nového vozu 308.

Peugeot 308 RC Z:
Některé verze jsou již naplánovány a mají konkrétní podobu, další jsou prozatím pouze odvážnými představami designérů. Peugeot 308 RC Z je kupé 2+2 poháněno motorem 1.6 THP, který je součástí zcela nové nabídky motorů vyvinutých v rámci spolupráce mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group. Benzinový čtyřválec 1.6 THP dosahuje výkonu 160 kW (218 k) s maximálním točivým momentem 280 Nm disponibilním již od nízkých otáček (s funkcí overboost dokonce 300 Nm).

308 SW Prologue:
Karosářská varianta SW je spojením hned několika předností – jízdního potěšení, komfortu života na palubě vozu a přepravní kapacity.

308 Hybride HDi :
Peugeot 308 bude prvním vozem značky, který bude před koncem desetiletí vybaven hybridní HDI technologií. Tento model posílí pozitivní ekologickou bilanci řady 308 a bude konkrétním krokem značky Peugeot směrem k firemním zákazníkům. Tento demonstrační vůz má originální barvu karoserie (perleťově bílou s lehkým zeleným odstínem) a specifické čalounění i výbavu, které ho odlišují od sériově vyráběných vozů. Dieselový motor 1.6 HDI FAP o výkonu 80 kW (110 k) ve spojení s elektromotorem o výkonu 16 kW (22 k) poskytuje disponibilní výkon 96 kW srovnatelný s verzí 308 poháněnou vznětovým motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k) avšak úspora paliva v kombinovaném provozu činí až 38% v kombinovaném provozu je to 3,4 l /100 km a emise CO2 pouhých 90g/km.

Další koncepční vozy:
Krom ostatních sériově vyráběných modelů se zde objeví koncept FLUX - automobil s extrémními parametry, vozidlo z LeMans 908 RC s dvanácti-válcovým dieselovým agregátem o výkonu 700 koní a točivým momentem 1.200 Nm a v neposlední řadě i odvážný model 207 RC.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot ve Frankfurtu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fabia Combi

Škoda ve Frankfurtu, bude na co se dívat

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud