NOVITEC Ferrari 599 GTB

Jan Fiala, 31. srpna 2007, 09:20 Google+

Krasavec jménem Ferrari 599 GTB dostal stylingový kit. Postarala se o to firma Novitec Rosso, která vyvinula decentní, přesto však funkční kit, který se k Ferrari opravdu hodí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
599 GTB

599 GTB | foto: Novitec Rosso

Sdílejte článek

Je-li to vůbec možné, je teď Ferrari 599 GTB ještě hezčí. Přitom získal vůz více aerodynamicky generované přítlačné síly, zlepšit se podařilo také chlazení motoru i brzd. Celý kit sestává z nižšího předního spoileru, nástavců prahů, upravených bočních dílů se zvětšenými nasávacími otvoru pro přístup vzduchu k motoru, zadního přítlačného křídla a zadního difuzéru. Třešničkou na dortu jsou pak stylová dvacetipalcová kola z lehké slitiny v designu N3 na přední nápravě a kola stejného designu, avšak o průměru 21 palců na zadní nápravě. Na discích jsou obuty pneumatiky Pirelli P Zero o rozměru 275/30 R20 vepředu a 355/25 R21 vzadu.

Co se týká výkonů vozu, získalo Ferrari 599 GTB s uprostřed umístěným motorem navíc 25 koní, takže disponuje celkovým výkonem 645 koní. Navýšení výkonu se podařilo dosáhnout úpravami řídící jednotky a výfukového systému, který dostal poněkud rozměrnější dvojité koncovky o průměru 90mm. Maximální rychlost vozu vzrostla o 5 km/h. Přesto to firmě Novitec Rosso nestačí, a tak se usilovně pracuje na vývoji většího výkonového kitu, který by měl být k dispozici v průběhu roku 2008.

Zlepšila se i ovladatelnost vozu, a to pomocí nastavitelného hliníkového zavěšení, vyvinutého firmou KW Automotive. Je tak možné nastavovat světlou výšku vozu pouhým stisknutím ovládacího tlačítka v kokpitu, což se obzvláště hodí v případě, že je potřeba zajet do podzemní garáže nebo na jiné místo, kde hrozí, že by se standardně sníženou světlou výškou vůz "škrtal spodkem". Co se týká brzd, dostalo Novitec Ferrari 599 GTB speciálně konstruované šestipístkové brzdiče Brembo, které se na všech kolech zakusují do disků o průměru 405mm.

Zdroj: Novitec Rosso

Vytisknout

Diskuze: NOVITEC Ferrari 599 GTB

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Fiat x Ferrari x F1, jak to dopadne? (video)

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud