NOVITEC Ferrari 599 GTB

Jan Fiala, 31. srpna 2007, 09:20 Google+

Krasavec jménem Ferrari 599 GTB dostal stylingový kit. Postarala se o to firma Novitec Rosso, která vyvinula decentní, přesto však funkční kit, který se k Ferrari opravdu hodí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
599 GTB

599 GTB | foto: Novitec Rosso

Sdílejte článek

Je-li to vůbec možné, je teď Ferrari 599 GTB ještě hezčí. Přitom získal vůz více aerodynamicky generované přítlačné síly, zlepšit se podařilo také chlazení motoru i brzd. Celý kit sestává z nižšího předního spoileru, nástavců prahů, upravených bočních dílů se zvětšenými nasávacími otvoru pro přístup vzduchu k motoru, zadního přítlačného křídla a zadního difuzéru. Třešničkou na dortu jsou pak stylová dvacetipalcová kola z lehké slitiny v designu N3 na přední nápravě a kola stejného designu, avšak o průměru 21 palců na zadní nápravě. Na discích jsou obuty pneumatiky Pirelli P Zero o rozměru 275/30 R20 vepředu a 355/25 R21 vzadu.

Co se týká výkonů vozu, získalo Ferrari 599 GTB s uprostřed umístěným motorem navíc 25 koní, takže disponuje celkovým výkonem 645 koní. Navýšení výkonu se podařilo dosáhnout úpravami řídící jednotky a výfukového systému, který dostal poněkud rozměrnější dvojité koncovky o průměru 90mm. Maximální rychlost vozu vzrostla o 5 km/h. Přesto to firmě Novitec Rosso nestačí, a tak se usilovně pracuje na vývoji většího výkonového kitu, který by měl být k dispozici v průběhu roku 2008.

Zlepšila se i ovladatelnost vozu, a to pomocí nastavitelného hliníkového zavěšení, vyvinutého firmou KW Automotive. Je tak možné nastavovat světlou výšku vozu pouhým stisknutím ovládacího tlačítka v kokpitu, což se obzvláště hodí v případě, že je potřeba zajet do podzemní garáže nebo na jiné místo, kde hrozí, že by se standardně sníženou světlou výškou vůz "škrtal spodkem". Co se týká brzd, dostalo Novitec Ferrari 599 GTB speciálně konstruované šestipístkové brzdiče Brembo, které se na všech kolech zakusují do disků o průměru 405mm.

Zdroj: Novitec Rosso

Vytisknout

Diskuze: NOVITEC Ferrari 599 GTB

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Fiat x Ferrari x F1, jak to dopadne? (video)

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud