Zvýšení maximálního výkonu motoru ze 170 koní/125 kW na 220 koní/162 kW a současně skok maxima dodávaného točivého moment ze 400 Nm na 480 Nm, a to vše kombinováno s maximální ohleduplností k životnímu prostředí díky plnění emisních předpisů normy Euro IV
- to je nový Brabus Mercedes-Benz C 220 CDI.
Vše je samozřejmě krytou unikátní zárukou BRABUS Tuning Warranty na tři roky nebo 100000 kilometrů. Brabus totiž pro Mercedes-Benz C 220 CDI připravil nový výkonový kit BRABUS POWER XTRA D3 S.
Systém je založen na procesorem řízené přídavné jednotce BRABUS s integrovaným řízením vstřikování paliva, která je připravena k zapojení do stávající kabeláže vozu a je dodávána spolu s podrobnými instrukcemi k montáži. Díky tomu je možno jednotku nainstalovat snadno a rychle u jakéhokoliv autorizovaného dealera vozů značky Mercedes-Benz.
Výkonový kit BRABUS POWER XTRA D3 S bezchybně spolupracuje také se standardním filtrem pevných částic, který je ve vozech Mercedes-Benz C 220 CDI montován, a navyšuje maximální výkon pohonné jednotky o 50 koní/36.8 kW, přičemž současně dochází také ke zvýšení maxima dodávaného točivého moment o 80 Nm. Navzdory navýšení výkonu motoru však nedochází ke zhoršení emisí tohoto turbodieselového agregátu a ty tak zůstávají stále na nízké úrovni stejně, jako je tomu u produkčních vozů: i s výkonovým kitem BRABUS vůz bez problémů plní emisní předpis EURO IV.
Přidaná síla vyladěného dieselového motoru je znatelná v každé jízdní situaci: zlepšený točivý moment poskytuje Mercedesu C 220 CDI skvělé zrychlení i v nízkých otáčkách, díky čemuž jsou předjížděcí manévry kratší a bezpečnější.
Jízdní výkonu vozu hovoří samy za sebe: Zrychlení z klidu na 100 km/h je standardně za 7,8 sekundy, takže s jednotkou BRABUS D3 S dochází o zlepšení o celou sekundu proti produkční verzi. Také maximální rychlost vozu 239 km/h je o 10 km/h vyšší, nežli u standardní verze.
Celonerezový výfukový systém BRABUS se čtyřmi sportovními výfukovými koncovkami vypadá na Mercedesu C 220 CDI skutečně skvěle a současn propůjčuje automobilu výraznější sportovní zvukový projev.
Jako doplněk výkonového tuningu nabízí BRABUS pro nový Mercedes-Benz třídy C také rozsáhlý program individuálních stylistických úprav. V nabídce jsou například sportovní, elegantně tvarovaný kit dílů karoserie pro zlepšení aerodynamických vlastností vozu, nebo sportovní úpravy podvozku, které začínají prostým snížením jeho světlé výšky a končí kompletní náhradou séruiových dílů za díly sportovní. Dále je nabízen výkonný brzdový systém nebo exkluzivní prvky interiéru, například ručně čalouněný celokožený interiér, pro který jsou použity nejkvalitnější materiály a který vyniká naprostou přesností a precizností zpracování a pozorností, věnovanou i těm nejmenším detailům.
Zdroj: Brabus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.