Značka Lexus reaguje na poptávku zákazníků po hybridních technologiích a rostoucí zájem veřejnosti o ochranu životního prostředí. Uvádí proto kompletní sortiment modelů s hybridním pohonem Lexus Hybrid Drive.
SUV RX 400h, sedan GS 450h a vlajkovou loď značky s hybridním pohonem, model LS 600h a jeho prodlouženou verzi LS 600h L. Všechny tři modely jsou vybaveny ‘plně hybridním’ systémem pohonu, který v příslušném segmentu vozů vždy představuje nepochybně čistší, propracovanější a výkonnější alternativu. Od roku 2005 si pohon Lexus Hybrid Drive zvolilo téměř 30 000 zákazníků kupujících vůz Lexus. V západní Evropě se pro pohon Lexus Hybrid Drive rozhoduje více než 50 % zákazníků modelu GS a více než 80 % kupujících modelu RX.
„Zájem zákazníků o hybridní technologie v prémiové třídě předčil naše očekávání,“ říká Karl Schlicht, viceprezident Lexus Europe. „Nadšení pro nedávno uvedený model LS 600h přesáhlo naše původní předpovědi. Ukazuje to, že skutečné výhody plně hybridní technologie dokáží zákazníci stále lépe přijímat a požadovat je.“
Na frankfurtském autosalónu se představí modely Lexus LS 600h, GS 450h, RX 400h a IS F. Lexus tak předvádí modelovou řadu, která neustále posouvá meze technologií v automobilovém průmyslu. Dokazují to představované vozy, které nabízí nejvyšší standard moderních prvků pro předcházení kolizím (Přednárazový bezpečnostní systém - PCS), nejvyšší míru pohodlí, kultivovaný výkon a výtečné jízdní vlastnosti, to vše při minimální spotřebě paliva a emisích.
zdroj: Lexus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.