Značka Lexus reaguje na poptávku zákazníků po hybridních technologiích a rostoucí zájem veřejnosti o ochranu životního prostředí. Uvádí proto kompletní sortiment modelů s hybridním pohonem Lexus Hybrid Drive.
SUV RX 400h, sedan GS 450h a vlajkovou loď značky s hybridním pohonem, model LS 600h a jeho prodlouženou verzi LS 600h L. Všechny tři modely jsou vybaveny ‘plně hybridním’ systémem pohonu, který v příslušném segmentu vozů vždy představuje nepochybně čistší, propracovanější a výkonnější alternativu. Od roku 2005 si pohon Lexus Hybrid Drive zvolilo téměř 30 000 zákazníků kupujících vůz Lexus. V západní Evropě se pro pohon Lexus Hybrid Drive rozhoduje více než 50 % zákazníků modelu GS a více než 80 % kupujících modelu RX.
„Zájem zákazníků o hybridní technologie v prémiové třídě předčil naše očekávání,“ říká Karl Schlicht, viceprezident Lexus Europe. „Nadšení pro nedávno uvedený model LS 600h přesáhlo naše původní předpovědi. Ukazuje to, že skutečné výhody plně hybridní technologie dokáží zákazníci stále lépe přijímat a požadovat je.“
Na frankfurtském autosalónu se představí modely Lexus LS 600h, GS 450h, RX 400h a IS F. Lexus tak předvádí modelovou řadu, která neustále posouvá meze technologií v automobilovém průmyslu. Dokazují to představované vozy, které nabízí nejvyšší standard moderních prvků pro předcházení kolizím (Přednárazový bezpečnostní systém - PCS), nejvyšší míru pohodlí, kultivovaný výkon a výtečné jízdní vlastnosti, to vše při minimální spotřebě paliva a emisích.
zdroj: Lexus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.