Nové Audi R8 zrychluje z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti přes 300 km/h. A případě, že jde o vůz s takovýmito výkonovými parametry, je nezbytně nutné, aby vůz disponoval vysoce sofistikovanou aerodynamikou.
Proto Kicherer při návrhu a vývoji nových dílů karoserie použil o větrného tunelu, aby nové Audi R8 získalo nejen unikátní vzhled, ale aby současně nové díly generovaly patřičný aerodynamický přítlak. Tak například nový přední spoiler Kicherer generuje proti standardnímu provedení o 15 procent nižší vztlak na přední nápravě. Jako aerodynamický doplněk pro zadní část vozu, který by měl zajistit dostatek přítlaku na zadní nápravě, vyvinul Kicherer nový křídlový profil standardního vysouvacího zadního spoileru.
Exkluzivně pro nové Audi R8 vyvinul Kicherer také třídílná kola RS-1 v rozměrech 8,5 x 20 pro přední nápravu a 11,5 x 20 pro zadní nápravu. Jako optimální variantu doporučuje Kicherer kombinovat tato kola s pneumatikami Michelin o rozměrech 235/30 ZR 20 a 325/25 ZR 20.
Kicherer sladil také možnosti úpravy šasi s konkrétními kombinacemi kol a pneumatik. Ve spolupráci se specialistou na díly podvozku, firmou H&R Spezialfedern, vyvinul Kicherer kit snižující světlou výšku vozu, který přes jednoznačné zlepšení výkonnosti vozu na okruhu lze bez problémů použít i pro každodenní jízdy po běžných silnicích. A krom zlepšených jízdních vlastností dodává snížení světlé výšky o 15 milimetrů vepředu a 30 milimetrů vzadu novému Audi R8 ještě lepší vzhled. Díky této sadě pružin je v porovnání se standardním provedením dokonce i za jízdy patrný ještě dynamičtější profil kupé R8.
Jako obvykle se tak Kicherer může pyšnit nabídkou ještě unikátnějšího a individualistického provedení tohoto exkluzivního sportovního vozu.
Zdroj: Kicherer
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.