Audi R8 podle Kicherera

Jan Fiala, 23. srpna 2007, 21:45 Google+

Nové Audi R8 zrychluje z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti přes 300 km/h. A případě, že jde o vůz s takovýmito výkonovými parametry, je nezbytně nutné, aby vůz disponoval vysoce sofistikovanou aerodynamikou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
R8

R8 | foto: Kicherer

Sdílejte článek

Proto Kicherer při návrhu a vývoji nových dílů karoserie použil o větrného tunelu, aby nové Audi R8 získalo nejen unikátní vzhled, ale aby současně nové díly generovaly patřičný aerodynamický přítlak. Tak například nový přední spoiler Kicherer generuje proti standardnímu provedení o 15 procent nižší vztlak na přední nápravě. Jako aerodynamický doplněk pro zadní část vozu, který by měl zajistit dostatek přítlaku na zadní nápravě, vyvinul Kicherer nový křídlový profil standardního vysouvacího zadního spoileru.

Exkluzivně pro nové Audi R8 vyvinul Kicherer také třídílná kola RS-1 v rozměrech 8,5 x 20 pro přední nápravu a 11,5 x 20 pro zadní nápravu. Jako optimální variantu doporučuje Kicherer kombinovat tato kola s pneumatikami Michelin o rozměrech 235/30 ZR 20 a 325/25 ZR 20.

Kicherer sladil také možnosti úpravy šasi s konkrétními kombinacemi kol a pneumatik. Ve spolupráci se specialistou na díly podvozku, firmou H&R Spezialfedern, vyvinul Kicherer kit snižující světlou výšku vozu, který přes jednoznačné zlepšení výkonnosti vozu na okruhu lze bez problémů použít i pro každodenní jízdy po běžných silnicích. A krom zlepšených jízdních vlastností dodává snížení světlé výšky o 15 milimetrů vepředu a 30 milimetrů vzadu novému Audi R8 ještě lepší vzhled. Díky této sadě pružin je v porovnání se standardním provedením dokonce i za jízdy patrný ještě dynamičtější profil kupé R8.

Jako obvykle se tak Kicherer může pyšnit nabídkou ještě unikátnějšího a individualistického provedení tohoto exkluzivního sportovního vozu.

Zdroj: Kicherer

Vytisknout

Diskuze: Audi R8 podle Kicherera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Murciélago LP640

Nové superauto ze Sant' Agaty, Ve Frankfurtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud