Audi R8 podle Kicherera

Jan Fiala, 23. srpna 2007, 21:45 Google+

Nové Audi R8 zrychluje z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti přes 300 km/h. A případě, že jde o vůz s takovýmito výkonovými parametry, je nezbytně nutné, aby vůz disponoval vysoce sofistikovanou aerodynamikou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
R8

R8 | foto: Kicherer

Sdílejte článek

Proto Kicherer při návrhu a vývoji nových dílů karoserie použil o větrného tunelu, aby nové Audi R8 získalo nejen unikátní vzhled, ale aby současně nové díly generovaly patřičný aerodynamický přítlak. Tak například nový přední spoiler Kicherer generuje proti standardnímu provedení o 15 procent nižší vztlak na přední nápravě. Jako aerodynamický doplněk pro zadní část vozu, který by měl zajistit dostatek přítlaku na zadní nápravě, vyvinul Kicherer nový křídlový profil standardního vysouvacího zadního spoileru.

Exkluzivně pro nové Audi R8 vyvinul Kicherer také třídílná kola RS-1 v rozměrech 8,5 x 20 pro přední nápravu a 11,5 x 20 pro zadní nápravu. Jako optimální variantu doporučuje Kicherer kombinovat tato kola s pneumatikami Michelin o rozměrech 235/30 ZR 20 a 325/25 ZR 20.

Kicherer sladil také možnosti úpravy šasi s konkrétními kombinacemi kol a pneumatik. Ve spolupráci se specialistou na díly podvozku, firmou H&R Spezialfedern, vyvinul Kicherer kit snižující světlou výšku vozu, který přes jednoznačné zlepšení výkonnosti vozu na okruhu lze bez problémů použít i pro každodenní jízdy po běžných silnicích. A krom zlepšených jízdních vlastností dodává snížení světlé výšky o 15 milimetrů vepředu a 30 milimetrů vzadu novému Audi R8 ještě lepší vzhled. Díky této sadě pružin je v porovnání se standardním provedením dokonce i za jízdy patrný ještě dynamičtější profil kupé R8.

Jako obvykle se tak Kicherer může pyšnit nabídkou ještě unikátnějšího a individualistického provedení tohoto exkluzivního sportovního vozu.

Zdroj: Kicherer

Vytisknout

Diskuze: Audi R8 podle Kicherera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Murciélago LP640

Nové superauto ze Sant' Agaty, Ve Frankfurtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud