Nové Audi R8 zrychluje z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti přes 300 km/h. A případě, že jde o vůz s takovýmito výkonovými parametry, je nezbytně nutné, aby vůz disponoval vysoce sofistikovanou aerodynamikou.
Proto Kicherer při návrhu a vývoji nových dílů karoserie použil o větrného tunelu, aby nové Audi R8 získalo nejen unikátní vzhled, ale aby současně nové díly generovaly patřičný aerodynamický přítlak. Tak například nový přední spoiler Kicherer generuje proti standardnímu provedení o 15 procent nižší vztlak na přední nápravě. Jako aerodynamický doplněk pro zadní část vozu, který by měl zajistit dostatek přítlaku na zadní nápravě, vyvinul Kicherer nový křídlový profil standardního vysouvacího zadního spoileru.
Exkluzivně pro nové Audi R8 vyvinul Kicherer také třídílná kola RS-1 v rozměrech 8,5 x 20 pro přední nápravu a 11,5 x 20 pro zadní nápravu. Jako optimální variantu doporučuje Kicherer kombinovat tato kola s pneumatikami Michelin o rozměrech 235/30 ZR 20 a 325/25 ZR 20.
Kicherer sladil také možnosti úpravy šasi s konkrétními kombinacemi kol a pneumatik. Ve spolupráci se specialistou na díly podvozku, firmou H&R Spezialfedern, vyvinul Kicherer kit snižující světlou výšku vozu, který přes jednoznačné zlepšení výkonnosti vozu na okruhu lze bez problémů použít i pro každodenní jízdy po běžných silnicích. A krom zlepšených jízdních vlastností dodává snížení světlé výšky o 15 milimetrů vepředu a 30 milimetrů vzadu novému Audi R8 ještě lepší vzhled. Díky této sadě pružin je v porovnání se standardním provedením dokonce i za jízdy patrný ještě dynamičtější profil kupé R8.
Jako obvykle se tak Kicherer může pyšnit nabídkou ještě unikátnějšího a individualistického provedení tohoto exkluzivního sportovního vozu.
Zdroj: Kicherer
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.