Lamborghini obyčejná auta nedělá. I přesto můžou být některá superauta ještě více super.
Limitovaná edice Lamborghini Murciélago LP640, tedy značně posílená verze standardního Murciélaga, inspirovala firmu k něčemu dalšímu, ještě silnějšímu a o řád pekelnějšímu. Technika, již tak téměř dokonalá, bude ještě o chlup vylepšena, motor o objemu 6,5 litru by mohl dostat ještě pár deci objemu navíc a vystřelit tak od nudných 640 až na metu 700 koní. Měly by tak padnout i dynamické vlastnosti Murcielága, které v nejsilnější verzi pokoří stovku za 3,4 sekundy a rozjede se až na 350 km/h.
Zajímavé je, až podle některých informací se vybraným klientům a dealerům představil model již před pár dny v Kalifornii. Prozatím mělo jít jen o zmenšenou maketu, ale ve Frankfurtu bychom již mohli vidět auto v celé své kráse.
A jak tak známe designery ze Sant' Agaty, na krásu se opravdu můžeme těšit. Podle dosavadních informací by měl být design připravován ve stylu F22 Raptor, tedy „neviditelného“ taktického letounu americké armády, jehož snímek je na úvodní fotografii.
Cena ještě nijak nepojmenovaného vozu se má dotknout hranice jednoho milionu Eur a to při výrobě pouhých dvaceti kusů. Ještě k tomu když už teď mají být všechny zarezervovány.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.