Renault u svého nového modelu deklaruje velmi vysokou kvalitu a spolehlivost, snaží se to dokázat i činy.
Na dlouhou záruku zákazníci slyší. Když si automobilka troufne nabídnout dlouhou záruku, musí to být přece kvalitní auto, řekne si nejeden kupující.
Nejdále asi zašla Kia se svou sedmiletou zárukou na trvanlivé komponenty u modelu cee'd, jakými jsou motor a převodovka. Zbytek vozu je jištěn pětiletě. Ovšem, druhou podmínkou je to, že tachometr nepřesáhne 150 tisíc najetých kilometrů.
Renault se taky snaží dokázat kvalitu svých Lagun a proto se rozhodla prodloužit záruku na 3 roky nebo 150 tisíc kilometrů. MImo Evrope se však dočkají jen 100 tisíc ujetých kilometrů v záruční lhůtě.
Problémem je to, že se tento krok nedá nazývat nějakým pokrokem, ale spíše srovnáváním s konkurencí, která s tímto přišla již dříve. I tak je to ale pro zájemce o novou Lagunu potěšující informace. A vlastně i pro ostatní, čím více automobilek bude prodlouženou záruku nabízet, tím dříve se stane standardem.
Představení nové generace Renaultu Laguna najdete zde.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.