Renault u svého nového modelu deklaruje velmi vysokou kvalitu a spolehlivost, snaží se to dokázat i činy.
Na dlouhou záruku zákazníci slyší. Když si automobilka troufne nabídnout dlouhou záruku, musí to být přece kvalitní auto, řekne si nejeden kupující.
Nejdále asi zašla Kia se svou sedmiletou zárukou na trvanlivé komponenty u modelu cee'd, jakými jsou motor a převodovka. Zbytek vozu je jištěn pětiletě. Ovšem, druhou podmínkou je to, že tachometr nepřesáhne 150 tisíc najetých kilometrů.
Renault se taky snaží dokázat kvalitu svých Lagun a proto se rozhodla prodloužit záruku na 3 roky nebo 150 tisíc kilometrů. MImo Evrope se však dočkají jen 100 tisíc ujetých kilometrů v záruční lhůtě.
Problémem je to, že se tento krok nedá nazývat nějakým pokrokem, ale spíše srovnáváním s konkurencí, která s tímto přišla již dříve. I tak je to ale pro zájemce o novou Lagunu potěšující informace. A vlastně i pro ostatní, čím více automobilek bude prodlouženou záruku nabízet, tím dříve se stane standardem.
Představení nové generace Renaultu Laguna najdete zde.
zdroj: Renault
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.