Peugeot představuje svůj nový kombík odvozený od modelu 308. Zatím jako koncept.
My už to známe, nejdřív něco jako koncept a za pár týdnů je to v sérii. Peugeot se zkrátka svým zvyklostem poddává zcela tradičně a jinak tomu není ani u představení tohoto konceptu. Do roka a do dne z něj bude sériový kombík.
Co to tedy máme před sebou? Jedná se o další z mnoha konceptů, které se představí na autosalonu ve Frankfurtu. Už jsme to viděli vícekrát, Peugeot nejprve představí koncept a za krátkou dobu bude představen sériový kus, který se bude lišit pouze několika malými změnami „aby se neřeklo“.
Můžeme vám tedy směle představit sériovou verzi kombíku 308 SW. Pravidelný čtenář si ovšem vzpomene, že už ho tu někde viděl. A doopravdy, špionážní snímky 308 SW jsme představili již několika týdny. Můžete se na ně podívat zde společně s fotografií kabrioletu.
Peugeot navíc ve Frankfurtu přestaví i studii sportovního kupé RC Z a sériovou podobu hatchbacku 308.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.