Sportovní a optický paket dostupný pro modely Alfa 159 a 159 Sportwagon je nyní k dispozici i pro české zákazníky.
Tento bohatou historií opředený paket byl v minulosti vždy výrazem něčeho výjimečného – pyšnily se jím vozy Alfa Romeo velmi se lišící nejen od vozů konkurence, ale i od portfolia samotné Alfy Romeo. Název TI, tedy Turismo Internazionale, zvýrazňuje sportovního ducha Alfy 159 mj. modifikovanými nárazníky, prahovými nástavci, skvělými 19“ koly nebo sníženým podvozkem. V interiéru se verze TI nezaměnitelně pozná podle černé sportovní kůže s červeným prošitím nejen na sedadlech, ale i na volantu a řadicí páce, nového designu palubních přístrojů s bílým podsvícením a loga TI na prazích.
Toto vše je doplněno bohatou standardní výbavou zahrnující např. bi-xenonové světlomety, dvouzónovou klimatizaci, stabilizační systém, vyhřívaná přední sedadla nebo autorádio s CD. Výbava TI je o 30% výhodnější než standardní výbava doplněná o prvky TI.
zdroj: Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.