Francouzská automobilka Citroen ve Frankfurtu představí koncept středního otevřeného vozu. Nejde však jen o koncept kabrioletu, ale o koncept celé nové generace velkých Citroenů.
Maraton čekání na Frankfurt pomalu finišuje, automobilky však se záplavou novinek rozhodně nekončí.
Citroen představí na důležitém autosalonu koncept nové generace modelu C5. A to hned v asi nejzajímavějším provedení, v karoserii kabriolet. Co od C-Airscapu můžeme čekat?
Oficiální materiály k tomuto modelu zatím nejsou k dispozici, proto zatím víme jen to, že příď je plně převzata z budoucí generace C5. Zadní světla se na již zveřejněné snímky (zde) také nápadně podobají.
Citroen se dobře postaral o to, aby nebyl na fotkách kabrioletu vidět interiér, proto opět doporučuji tento odkaz, kde je i snímek interiéru.
Podle některých zdrojů to vypadá tak, že střecha se bude skládat podobně nešikovným způsobem, jako u staršího modelu C3 Pluriel. Moc se mi této informaci nechce věřit, ale, pravda, jde jen o koncept, který vůbec nemusí dosáhnout sériové podoby a když už, systém střechy může být řešen úplně jinak.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.