S tím jak se blíží autosalon ve Frankfurtu, houstnou i zprávy o novinkách, které se tam představí. Teď je na tahu Subaru.
Subaru by si rádo ukrojilo další část z koláče poměrně atraktivního, ale nabitého trhu na starém kontinentě. Ve Frankfurtu se proto hodlá opravdu činit a představit koňskou dávku novinek.
Asi nejdůležitější bude představení nové generace Subaru Impreza pro evropský trh. Jsme všichni zvědaví co dokáže Subaru udělat s komfortem a zároveň sportovností, jak deklaruje. Pro začátek bude k dispozici s motory 1,5 a dva litry. Bez pohonu všech kol by to jistě také nešlo.
Subaru Tribeca dostane již dávno představený facelift.
Bude představen nový nejmenší v rodině Subaru, Justy.
Uvidíme koncept budoucího adepta na nejvyšší příčky v seriálu WRC, bude představen Subaru WRC Concept.
Bude k vidění Subaru R1e, japonský elektromobil, který by se měl v brzké době dočkat sériové produkce.
A nakonec opět shlédneme dieselový boxer, který by se měl po letech čekání v příštím roce konečně objevit na trhu.
Bude toho dost a dost a bude se na co dívat. A to nejen u Subaru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?