S tím jak se blíží autosalon ve Frankfurtu, houstnou i zprávy o novinkách, které se tam představí. Teď je na tahu Subaru.
Subaru by si rádo ukrojilo další část z koláče poměrně atraktivního, ale nabitého trhu na starém kontinentě. Ve Frankfurtu se proto hodlá opravdu činit a představit koňskou dávku novinek.
Asi nejdůležitější bude představení nové generace Subaru Impreza pro evropský trh. Jsme všichni zvědaví co dokáže Subaru udělat s komfortem a zároveň sportovností, jak deklaruje. Pro začátek bude k dispozici s motory 1,5 a dva litry. Bez pohonu všech kol by to jistě také nešlo.
Subaru Tribeca dostane již dávno představený facelift.
Bude představen nový nejmenší v rodině Subaru, Justy.
Uvidíme koncept budoucího adepta na nejvyšší příčky v seriálu WRC, bude představen Subaru WRC Concept.
Bude k vidění Subaru R1e, japonský elektromobil, který by se měl v brzké době dočkat sériové produkce.
A nakonec opět shlédneme dieselový boxer, který by se měl po letech čekání v příštím roce konečně objevit na trhu.
Bude toho dost a dost a bude se na co dívat. A to nejen u Subaru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.