S tím jak se blíží autosalon ve Frankfurtu, houstnou i zprávy o novinkách, které se tam představí. Teď je na tahu Subaru.
Subaru by si rádo ukrojilo další část z koláče poměrně atraktivního, ale nabitého trhu na starém kontinentě. Ve Frankfurtu se proto hodlá opravdu činit a představit koňskou dávku novinek.
Asi nejdůležitější bude představení nové generace Subaru Impreza pro evropský trh. Jsme všichni zvědaví co dokáže Subaru udělat s komfortem a zároveň sportovností, jak deklaruje. Pro začátek bude k dispozici s motory 1,5 a dva litry. Bez pohonu všech kol by to jistě také nešlo.
Subaru Tribeca dostane již dávno představený facelift.
Bude představen nový nejmenší v rodině Subaru, Justy.
Uvidíme koncept budoucího adepta na nejvyšší příčky v seriálu WRC, bude představen Subaru WRC Concept.
Bude k vidění Subaru R1e, japonský elektromobil, který by se měl v brzké době dočkat sériové produkce.
A nakonec opět shlédneme dieselový boxer, který by se měl po letech čekání v příštím roce konečně objevit na trhu.
Bude toho dost a dost a bude se na co dívat. A to nejen u Subaru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?