Z4 M Coupé, to je ideální základ k pořádnému tuningu. AC Schnitzer specializující se na BMW, nemohl odolat.
Z4 M, co víc si může tuner přát? Základ Z4 byl znám jež dlouhou dobu,když k němu s BMW přidali pořádnou střechu, bylo zaděláno jak na úspěch, tak i na pořádně sportovní vlastnosti. Motor, který používá nejen současná Z4 M, mělo především i bývalé M3, takže ani ten není zdaleka žádnou novinkou. Co víc si na tuning přát než staré, ozkoušené, ale přitom i skvělé komponenty.
Design je posílen několika novými spoilery a to převedším velice impresivním střešním spoilerem. Agresivní oranžovo-bílé lakování, spoilery, obří kola, zkrátka tuning jak se patří.
Motor byl upraven jen lehce. Modifikovaná řídící jednotka spolu s vylepšeným sáním přidala jen 11 koníků, ale i díky nim a také díky upravené převodovce trvá zrychlení 0-100 jen 4,6 sekundy. Maximálka dosáhne téměř na tři sta. Díky novému odpružení a pozměněné geometrii je ještě dále zlepšeno chování v zatáčkách a vše korunují brzdy o průměru 374 mm, které svírají osmipístkové vepředu, resp. šestipístkové třmeny vzadu.
Ladění proběhlo na Nurburgringu, takže úpravy nebudou jen tak pro kočku. Ale už i ten vzhled opravdu stojí za to. Ostatně, podívejte se na galerii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?