Z4 M Coupé, to je ideální základ k pořádnému tuningu. AC Schnitzer specializující se na BMW, nemohl odolat.
Z4 M, co víc si může tuner přát? Základ Z4 byl znám jež dlouhou dobu,když k němu s BMW přidali pořádnou střechu, bylo zaděláno jak na úspěch, tak i na pořádně sportovní vlastnosti. Motor, který používá nejen současná Z4 M, mělo především i bývalé M3, takže ani ten není zdaleka žádnou novinkou. Co víc si na tuning přát než staré, ozkoušené, ale přitom i skvělé komponenty.
Design je posílen několika novými spoilery a to převedším velice impresivním střešním spoilerem. Agresivní oranžovo-bílé lakování, spoilery, obří kola, zkrátka tuning jak se patří.
Motor byl upraven jen lehce. Modifikovaná řídící jednotka spolu s vylepšeným sáním přidala jen 11 koníků, ale i díky nim a také díky upravené převodovce trvá zrychlení 0-100 jen 4,6 sekundy. Maximálka dosáhne téměř na tři sta. Díky novému odpružení a pozměněné geometrii je ještě dále zlepšeno chování v zatáčkách a vše korunují brzdy o průměru 374 mm, které svírají osmipístkové vepředu, resp. šestipístkové třmeny vzadu.
Ladění proběhlo na Nurburgringu, takže úpravy nebudou jen tak pro kočku. Ale už i ten vzhled opravdu stojí za to. Ostatně, podívejte se na galerii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?