Z4 M Coupé, to je ideální základ k pořádnému tuningu. AC Schnitzer specializující se na BMW, nemohl odolat.
Z4 M, co víc si může tuner přát? Základ Z4 byl znám jež dlouhou dobu,když k němu s BMW přidali pořádnou střechu, bylo zaděláno jak na úspěch, tak i na pořádně sportovní vlastnosti. Motor, který používá nejen současná Z4 M, mělo především i bývalé M3, takže ani ten není zdaleka žádnou novinkou. Co víc si na tuning přát než staré, ozkoušené, ale přitom i skvělé komponenty.
Design je posílen několika novými spoilery a to převedším velice impresivním střešním spoilerem. Agresivní oranžovo-bílé lakování, spoilery, obří kola, zkrátka tuning jak se patří.
Motor byl upraven jen lehce. Modifikovaná řídící jednotka spolu s vylepšeným sáním přidala jen 11 koníků, ale i díky nim a také díky upravené převodovce trvá zrychlení 0-100 jen 4,6 sekundy. Maximálka dosáhne téměř na tři sta. Díky novému odpružení a pozměněné geometrii je ještě dále zlepšeno chování v zatáčkách a vše korunují brzdy o průměru 374 mm, které svírají osmipístkové vepředu, resp. šestipístkové třmeny vzadu.
Ladění proběhlo na Nurburgringu, takže úpravy nebudou jen tak pro kočku. Ale už i ten vzhled opravdu stojí za to. Ostatně, podívejte se na galerii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.