Toyota Blade – japonský Auris se šestiválcem

Marek Litzman, 3. srpna 2007, 12:51 Google+

Toyota Auris se v Japonsku prodává i jako mírně luxusnější verze Blade. Výkonově to ale není žádné ořezávátko, právě totiž dostává nový šestiválec.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Blade

Blade | foto: Toyota

Sdílejte článek

Jak se liší Auris a Blade? Je jasné, že zvenčí jsou nezaměnitelné. Pozměněný design jak přední, tak i zadní části včetně nových xenonových, resp. LE diodových světel,oba modely jasně odlišuje. Blade je nejvyšší variantou Aurisu s maximální dostupnou výbavou a také nejsilnějšími motory. Původně to byl čtyřválec 2,4 s výkonem 123 kW (167 koní), ale nyní a nově je to i šestiválec 3,5 a to s výkonem 206 kW (280 koní). Do výbavy se navíc dostává aktivní radarový tempomat s přednárazovým senzorem podobně, jako funguje systém pre-safe u Mercedesu.

Dostane se tento agregát i do Aurisu? Nechejme se překvapit.

Každopádně se všichni můžete těšit na test nového Aurisu a to v základní motorizaci 1,4. Již zanedlouho.

Toyota zároveň zveřejnila své hospodářské výsledky, které jsou optimističtější než kdo čekal. Zisk totiž poskočil o třetinu na 5,67 miliard dolarů (116 mld. Kč) provozní a 4,13 miliard dolarů(83,6 mld. Kč) čisté hodnoty. To je o 32% více než loni za stejně období. Může za to jak zvýšená poptávka, tak i výrazně oslabující jen vůči dolaru. I díky tomu je Toyota stále automobilkou s nejvyššími maržemi, v průměru 10%.

 

zdroj: Toyota

Vytisknout

Diskuze: Toyota Blade – japonský Auris se šestiválcem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ultimate Aero TT

SSC má opět na mušce Veyron, pojede 400?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud