Co tedy provedl? Zaměřil se jak na design, tak na vnitřnosti. Zvenčí je jasně patrné snížení celého sportovního kolosu a jeho nové nárazníky. Ty nemají za cíl nic jiného, než opět přidat na mohutnosti. Zaručený vyklízeč levého pruhu dálnice. Na bocích povylezly i blatníky, nové jsou nástavce prahů. Záď se čtyřmi koncovkami a lehce upraveným nárazníkem nikoho nenechá na pochybách kdo ho to vlastně předjel. Sám ďábel. To prozradí i kola o průměru 26 palců s naprosto mizivou výškou pneumatik.
Na zoubek se Hamann podával i motorům. Dieselová 2,7 byla přečipována a dává 225 koní při 4000 ot/min. Točivý moment se vyšplhal na hodnotu 510 Nm a to už v 1900 ot/min. To je o 35 koní a 70 Nm více než v sérii.
Zato žíznivý benzínový osmiválec 4,4 přeplňovaný kompresorem, ten dostal mnohem více. Zásluhu na tom má opět přeprogramování řídící jednotky. Výsledných 475 koní je o 85 více, než nabízí sériový model.
To všechno brzdí kotouče o průměru 380 mm.
Líbí?
zdroj: Hamann