Konkurenční SUV vytahují zbraně, jejich zavazadelníky jsou často dimenzovány tak, aby mohly přivítat další dva cestující. Land Rover nesmí zahálet
Chevrolet Captiva, Peugeot 4007, MAzda CX-9 a další. Co mají společného? Všichni disponují až sedmimístným interiérem. To je věc, na kterou se chudák Freelander může leda tak dívat z povzdálí. Přitom místo v kufru by bylo, důkazem budiž tato fotografie. 1670 litrů není zrovna málo.
To se však zanedlouho změní. V Land Roveru, ač to sami zatím popírají, se údajně připravují plány na další dvě sedadla. Je třeba částečně upravit kufr i zadní sedadla, přesto to není neřešitelný problém. Prodejům by to podle všeho jen prospělo. Rozměrově je však o něco menší, přesněji asi 14 cm, menší než Peugeot 4007 a o 13 cm než Captiva.
Freelander je na trhu teprve rok, tato úprava by podle všeho měla zabrat asi 18 měsíců. Vůz je nabízen s dvojicí motorů, 2,2 diesel a 3,2 benzín a to ve čtyřech výbavách, E, S, SE a HSE. Ceny začínají na devíti stech tisících.
Zdroj: Autoexpress
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?