Konkurenční SUV vytahují zbraně, jejich zavazadelníky jsou často dimenzovány tak, aby mohly přivítat další dva cestující. Land Rover nesmí zahálet
Chevrolet Captiva, Peugeot 4007, MAzda CX-9 a další. Co mají společného? Všichni disponují až sedmimístným interiérem. To je věc, na kterou se chudák Freelander může leda tak dívat z povzdálí. Přitom místo v kufru by bylo, důkazem budiž tato fotografie. 1670 litrů není zrovna málo.
To se však zanedlouho změní. V Land Roveru, ač to sami zatím popírají, se údajně připravují plány na další dvě sedadla. Je třeba částečně upravit kufr i zadní sedadla, přesto to není neřešitelný problém. Prodejům by to podle všeho jen prospělo. Rozměrově je však o něco menší, přesněji asi 14 cm, menší než Peugeot 4007 a o 13 cm než Captiva.
Freelander je na trhu teprve rok, tato úprava by podle všeho měla zabrat asi 18 měsíců. Vůz je nabízen s dvojicí motorů, 2,2 diesel a 3,2 benzín a to ve čtyřech výbavách, E, S, SE a HSE. Ceny začínají na devíti stech tisících.
Zdroj: Autoexpress
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.