Další automobilkou, která oznámila skvělé ekonomické výsledky za tento rok, je Lamborghini. Bude rok 2007 rokem exkluzivních automobilek?
Bentley, Maserati a dokonce i Ford, ti všichni ohlásili za rok 2007, respektive za jeho první pololetí, zisk. Další na řadě je Lamborghini. Té se pod ochrannými křídly Audi výjimečně daří, takže její ekonomické výsledky jsou na velice dobré úrovni. Ostatně, posuďte sami.
„Lambo“ hlásí prodej 1240 vozů, což je oproti loňsku o třetinu více. Zisk 18,1 milionů Euro znamená slušný profit z jednoho vozu 14600 Euro, neboli 400 tisíc korun. To vše ještě před zdaněním. Tržby se tak zvedly o 60%.
Automobilka s býkem ve znaku hodlá za letošek vyrobit 2300 aut, což má za první pololetí splněno již více než z poloviny. Znamená to navýšení o desetinu, k čemuž je navíc třeba připočítat to, že zájem je ještě vyšší než nabídka. Čekací fronty jsou opravdu dlouhé, pokud si zákazník nyní objedná své nové Lamborghini, bude na něho čekat asi jeden rok.
Ještě k tomu všemu je trh v očekávání nového, zatím nejlevnějšího modelu Lamborghini, osmiválcového Gallarda. Na špionážní video z jeho testování se můžete podívat zde.
zdroj: Lamborghini
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.