Další automobilkou, která oznámila skvělé ekonomické výsledky za tento rok, je Lamborghini. Bude rok 2007 rokem exkluzivních automobilek?
Bentley, Maserati a dokonce i Ford, ti všichni ohlásili za rok 2007, respektive za jeho první pololetí, zisk. Další na řadě je Lamborghini. Té se pod ochrannými křídly Audi výjimečně daří, takže její ekonomické výsledky jsou na velice dobré úrovni. Ostatně, posuďte sami.
„Lambo“ hlásí prodej 1240 vozů, což je oproti loňsku o třetinu více. Zisk 18,1 milionů Euro znamená slušný profit z jednoho vozu 14600 Euro, neboli 400 tisíc korun. To vše ještě před zdaněním. Tržby se tak zvedly o 60%.
Automobilka s býkem ve znaku hodlá za letošek vyrobit 2300 aut, což má za první pololetí splněno již více než z poloviny. Znamená to navýšení o desetinu, k čemuž je navíc třeba připočítat to, že zájem je ještě vyšší než nabídka. Čekací fronty jsou opravdu dlouhé, pokud si zákazník nyní objedná své nové Lamborghini, bude na něho čekat asi jeden rok.
Ještě k tomu všemu je trh v očekávání nového, zatím nejlevnějšího modelu Lamborghini, osmiválcového Gallarda. Na špionážní video z jeho testování se můžete podívat zde.
zdroj: Lamborghini
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?