Kia nabízí na svůj cee'd velmi slušnou záruku na 7 let. Díky tomu se stala takovým automobilovým synonymem pro dlouhou záruku. Na svůj lak navíc dává záruku na prorezivění celých 10 let. Není však všechno tak růžové. Záruka se nevztahuje na počet najetých kilometrů jen v prvních třech letech a ve chvíli, kdy po oněch třech letech překročí tachometr číslici 150 000, je po záruce. Navíc 7 let platí jen na určité, povětšinou velmi trvalé části vozu, jakými jsou převodovka a motor, zbytek má jen pětiletou záruku. I zmíněné prorezivění znamená prorezivění skrz plech, ne jen malou korozi. Příjemné však je to, že se záruka přenáší i na další majitele.
U Chrysleru na to jdou jinak. Doživotní záruka, zní to pěkně, že? Potom vězte, že jde opět jen o motor a převodovku. Navíc platí jen za předpokladu, že je v technickém průkazu uveden teprve první majitel, záruka je totiž nepřenosná a druhý majitel může počítat maximálně se zákonnou zárukou, pokud ji stihne. Podmínkou jsou také pravidelné, pětileté návštěvy autorizovaného servisu.
Tato záruka postihne všechno vozy značek Chrysler, Jeep a Dodge vyrobené po 26 červenci. Jde pravděpodobně o reakci na to, že mnoho lidí spekuluje o budoucí kvalitě těchto značek po zahájení spolupráce s čínskou automobilkou Chery. O nabídce této záruky v ČR nemám informace.