Nové Twingo se prodává docela dobře, tak proč nepomýšlet na nové karosářské varianty? Nevyužít vlny by přece byla škoda. Můžeme tedy čekat další variace a motory. Tady je jedna z nich.
Každá automobilka, která má alespoň minimální zájem na vlastní prosperitě, se snaží z každého úspěšného modelu „vytřískat“ maximum. Renaultu na tom samozřejmě záleží, zvláště když se v současné době jeho prodeje celkově lehce propadají. Twingo vypadá úspěšně a proto i ono dostane množství variant. Kupříkladu coupé-cabrio.
Již na nadcházejícím Autosalonu ve Frankfurtu bude k vidění studie malého kupátka se skládací střechou od Renalutu. Jeho koncepce se velmi liší od současných vozů s touto karoserií, bude se snad více blížit k označení targa. Proč?
Sportovně a dravě vyhlížející vůz se totiž dočká ojedinělého způsobu skládání, střecha bude jednodílná a upevněná na velkém kloubu za sedadly. Stažení bude probíhat tak, že se onen kus střechy se jen elegantně protočí do kufru. Jednoduché, konstrukčně nenáročné a rychlé řešení. Zmizí však díky němu dvě zadní sedadla.
Řekl bych, že tohle je další novinka, díky které se můžeme těšit na Frankfurt.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.