Hansen GT-R

Jan Fiala, 20. července 2007, 12:15 Google+

Automobilový designer Kenneth Hansen přichází s konceptem dalšího supersportovního vozu, určeného pro závodní okruhy, modelu Hansen GT-R.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GTR

GTR | foto: Hansen

Sdílejte článek

Tento automobil s uprostřed umístěným motorem využívá částečného monokoku s integrovanou bezpečnostní klecí pro posádku. Pro výrobu vozu jsou navrženy špičkové materiály - hliník, vysokopevnostní ocel i voštinové a kompozitní materiály - vše je kombinováno tak, aby výsledkem byla minimální hmotnost, maximální torzní tuhost a nejvyšší bezpečnost. Přední a zadní část vozu je tvořena konstrukcemi na pomocných rámech, což umožňuje snadný přístup k pohonnému ústrojí i podvozkovým dílům.

Technická data:

Karoserie
Díly karoserie jsou vyrobeny z epoxidu, vyztuženého uhlíkovými a skleněnými vlákny. Laminovaná a bodově uchycená kapota. Excelentní přístup k dílům podvozku vepředu i vzadu. Plochá podlaha vozu, zadní difuzér a přední spiler, intergrovaný s nárazníkem.

Rozměry a hmotnosti:
Rozvor 2700 mm
Délka 4240 mm
Šířka 1980 mm
Výška 1171 mm
Suchá hmotnost 1100 kg
Objem palivové nádrže 100 litrů

Podvozek
Nezávislé přední i zadní zavěšení, stabilizátory, závodní pružiny a tlumiče

Brzdový systém
Brzdiče z hliníkové slitiny, vepředu šestipístkové, vzadu čtyřpístkové
Brzdové kotouče větrané, přední o rozměru 380 x 34 mm, zadní 355 x 32 mm
Brzdný systém bez jakýchkoliv elektrinockých pomocníků jako ABS či ESP

Řízení
Posilovač řízení se strmým převodem

Pneu a kola
Přední o rozměru 265/45 18", vzadu 305/30 18"

Motor
Typ V10
Zdvihový objem 5000 cm3
Maximální výkon 500+ koní
Maximální točivý moment 500+ Nm

Chlazení
Vodní chladič ve přední části vozu, chladiče mazacího oleje motoru a převodovky v motorovém prostoru vozu.

Převodovka
Šestistupňový manuál + zpětný chod

Zdroj: Hansen

Vytisknout

Diskuze: Hansen GT-R

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

BMW

Nové BMW 7 - vrchol bavorského luxusu (spy)

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud