Hansen GT-R

GTR
GTR, foto: Hansen
Jan Fiala 20. července 2007 12:15
Sdílej:

Automobilový designer Kenneth Hansen přichází s konceptem dalšího supersportovního vozu, určeného pro závodní okruhy, modelu Hansen GT-R.

Tento automobil s uprostřed umístěným motorem využívá částečného monokoku s integrovanou bezpečnostní klecí pro posádku. Pro výrobu vozu jsou navrženy špičkové materiály - hliník, vysokopevnostní ocel i voštinové a kompozitní materiály - vše je kombinováno tak, aby výsledkem byla minimální hmotnost, maximální torzní tuhost a nejvyšší bezpečnost. Přední a zadní část vozu je tvořena konstrukcemi na pomocných rámech, což umožňuje snadný přístup k pohonnému ústrojí i podvozkovým dílům.

Technická data:

Karoserie Díly karoserie jsou vyrobeny z epoxidu, vyztuženého uhlíkovými a skleněnými vlákny. Laminovaná a bodově uchycená kapota. Excelentní přístup k dílům podvozku vepředu i vzadu. Plochá podlaha vozu, zadní difuzér a přední spiler, intergrovaný s nárazníkem.

Rozměry a hmotnosti: Rozvor 2700 mm Délka 4240 mm Šířka 1980 mm Výška 1171 mm Suchá hmotnost 1100 kg Objem palivové nádrže 100 litrů

Podvozek Nezávislé přední i zadní zavěšení, stabilizátory, závodní pružiny a tlumiče

Brzdový systém Brzdiče z hliníkové slitiny, vepředu šestipístkové, vzadu čtyřpístkové Brzdové kotouče větrané, přední o rozměru 380 x 34 mm, zadní 355 x 32 mm Brzdný systém bez jakýchkoliv elektrinockých pomocníků jako ABS či ESP

Řízení Posilovač řízení se strmým převodem

Pneu a kola Přední o rozměru 265/45 18", vzadu 305/30 18"

Motor Typ V10 Zdvihový objem 5000 cm3 Maximální výkon 500+ koní Maximální točivý moment 500+ Nm

Chlazení Vodní chladič ve přední části vozu, chladiče mazacího oleje motoru a převodovky v motorovém prostoru vozu.

Převodovka Šestistupňový manuál + zpětný chod

Zdroj: Hansen

Témata:
Stalo se