U nás to byla edice Romana Kresty, která měla pouze menší optipaket karoserie od MS Designu a nějakou tu výbavu navrch. Ve Španělsku si mohli užívat dieselovou WRC-S edici také jen s menšími úpravami karoserie a nějakou tou výbavou. To v Rakousku se budou mít lépe.
Podobně, jako u dvou zmíněných edicí, bude i WRC Edition limitovaná. Zatímco Kresta edition se vyrobilo je 25 kusů a WRC-S celých 666 kousků, WRC Edition zůstává na pěkné číslici 50. Za tuto exkluzivitu si řekne o velmi vysoký příplatek. A nejen za ni.
Dalších 8 tisíc euro, tedy asi čtvrt milionu korun, budete muset k ceně standardního Focusu ST přidat k tomu, abyste dostali několik sportovních úprav. Nový podvozek snížil už tak docela nízký Focus o dalších 15 milimetrů a to díky úpravě firmy Eibach. Do blatníků dostanete nová, bílá kola od firmy OZ a vzhled trochu pozmění i vylepšená sada spoilerů. Celek pak dotváří bílé lakování s polepy ve stylu závodního speciálu.
Další unikát zůstane ukryt v interiéru. Na přístrojové desce se totiž bude kupující moct těšit z plaketky, do které jsou vyryty podpisy obou pilotů, Marcuse Gronholma i Mikko Hivonena.