Ladičské firmy se většinou specializují na jednotlivé značky, popřípadě koncerny. Jinak tomu není ani u JE Designu, který má v hledáčku všechno z produkce Volkswagenu.
JE Design se snaží dělat úpravy hodně extravagantně, což se mu daří. A u Q7 to platí bezezbytku. Změn dostál jak exteriér, tak i technika. Již tak mohutná Q7 dostala kit, rozšiřující její boky, především blatníky a prahy. Na přidané části jsou vidět výdechy horkého vzduchu, čekejme však, že falešné. Podobně je oplastován i poslední sloupek, na který navazuje přítlačné křídlo. Zadní nárazník obsahuje imitaci difuzoru a čtveřici lichoběžníkových koncovek výfuku.
Přední nárazník je vybaven dvojicí mlhovek a sám je kompletně přepracován. Na světlech se objevila mračítka, na kolech zase ráfky s průměrem nemalých 22 palců. Na nich jsou nazuty pneumatiky 295/30.
Ani motor nezahálel a šel do posilovny. Vidlicový osmiválec 4,2 FSI dostal navíc kompresor a výsledný výkon tak atakuje hranici 500 koní (368 kW) a točivý moment dosahuje 600 Nm. Díky tomu je možné se s tímto mastodontem rozjet na stovku za 5,6 sekundy a dosáhnout až na 270 kilometrů v hodině
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?