Ladičské firmy se většinou specializují na jednotlivé značky, popřípadě koncerny. Jinak tomu není ani u JE Designu, který má v hledáčku všechno z produkce Volkswagenu.
JE Design se snaží dělat úpravy hodně extravagantně, což se mu daří. A u Q7 to platí bezezbytku. Změn dostál jak exteriér, tak i technika. Již tak mohutná Q7 dostala kit, rozšiřující její boky, především blatníky a prahy. Na přidané části jsou vidět výdechy horkého vzduchu, čekejme však, že falešné. Podobně je oplastován i poslední sloupek, na který navazuje přítlačné křídlo. Zadní nárazník obsahuje imitaci difuzoru a čtveřici lichoběžníkových koncovek výfuku.
Přední nárazník je vybaven dvojicí mlhovek a sám je kompletně přepracován. Na světlech se objevila mračítka, na kolech zase ráfky s průměrem nemalých 22 palců. Na nich jsou nazuty pneumatiky 295/30.
Ani motor nezahálel a šel do posilovny. Vidlicový osmiválec 4,2 FSI dostal navíc kompresor a výsledný výkon tak atakuje hranici 500 koní (368 kW) a točivý moment dosahuje 600 Nm. Díky tomu je možné se s tímto mastodontem rozjet na stovku za 5,6 sekundy a dosáhnout až na 270 kilometrů v hodině
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.