V praze se na 7. mezinárodním srazu vozů Chevrolet Corvette sejde na 200 těchto známých amerických sporťáků. Chcete vědět kdy a kde?
Tento každoroční sraz je organizován klubem Corvette Club Praha a uskuteční se již tento víkend 21.7. a 22.7 2007 na Výstavišti Praha - Holešovice. Více než 200 majitelů vozidel Corvette dorazí z celé Evropy a tento sraz není jen skvělou příležitostí k setkání všech příznivců značky, ale také možností účastnit se spanilé jízdy historickým centrem Prahy za asistence Policie ČR. Exkluzivním partnerem letošního setkání je společnost A. Charouz Motors, distributor vozidel Corvette. Během akce se mohou návštěvníci seznámit s historií tohoto legendárního vozu, na místě bude totiž k vidění všech šest generací. Na výstavišti v Holešovicích bude dále distributor poskytovat technické konzultace majitelům vozů a také nabízet širokou škálu originálního příslušenství.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.