Cayenne TechArt - Petře, nepřepepři Porsche

Marek Litzman, 16. července 2007, 08:20 Google+

Všechno už tu jednou bylo, praví známé pořekadlo. I Porsche Cayenne v úpravě TechArtu tu bylo. Jenže máme nový modelový rok a s ním i řadu změn jak na sériovém, tak i na tuningovém Cayennu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Magnum

Magnum | foto: TechArt

Sdílejte článek

Cayenne nikdy nebylo vyloženě pomalou hračkou. Vlastně v tuzemském vozovém parku patří vždy mezi to rychlejší, co na silnicích najdeme. Zvláště pokud se jedná o verzi Turbo, tedy o přeplňovaný osmiválec s výkonem 500 koní. Některým to však nestačí. Ti někteří proto zaprahnou po tomto modelu.

TechArt, známý úpravce vozů Porsche, si pohrál i s faceliftovaným Cayennem a změnil ho ve druhou generaci TechArtu Magnum. Magnum dostál mnoha zásahů pod kapotou, které vyšponovaly půltisíce koňový základ o dalších 120 koní výš. Přesné hodnoty zrychlení ještě nebyly zveřejněny, ale je zřejmé, že 620 koní současné se nebudou příliš lišit od minulé, 600 koňové verze. Ta zrychlovala z klidu na stovku za 4,5 a dosáhla téměř až na hranici 300 km/h

Protikladem výkonu jsou brzdy a zde o nich můžeme mluvit jako o velmi dostačujících. Vepředu totiž mají rozměr 405/38 se šestipístkovým třmenem a vzadu 365/28, přičemž na ni tlačí čtyři pístky.

Kontakt s vozovkou zajišťují 22 palcová kola Formula a Formula 2, menší úpravy se samozřejmě odehrály i na karoserii. Upravuje se i interiér, zde to ale nejvíc záleží na přání zákazníka.

Veřejnosti se nová úprava představí v září na autosalonu ve Frankfurtu.

Zdroj: TechArt

Vytisknout

Diskuze: Cayenne TechArt - Petře, nepřepepři Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

207 SW Outdoor

Mercedes M Edition 10 – deset svíček na dortu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud