Bugatti Veyron jde na dračku!

Jan Fiala, 13. července 2007, 11:25 Google+

Množství vyrobených Bugatti Veyron opět vzroste, a to proto, že zákazníci, ochotní utratit za tento vůz v přepočtu přes 40 milionů korun, nechtějí na svého nového miláčka čekat příliš dlouho.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Veyron

Veyron | foto: Autoindex.org

Sdílejte článek

Obvykle zvýšení celoroční produkce určitého modelu automobilu o 15 kusů nestojí ani za řeč. Jinak je tomu ale v případě, že se jedná o nejrychlejší sériový silniční automobil, Bugatti Veyron.

Tento vůz s výkonem 1001 koní si žádá překvapivě mnoho zákazníků. Původní plány mateřského koncernu Volkswagen hovořily o pětileté produkci, každoročně mělo být vyrobeno 60 kusů. Celkem tedy mělo jít o sérii 300 vozů.

Pořadník na vůz je však zaplněn, čeká již přes 70 zákazníků, a ti aktuálně poslední v řadě by se tak mohli při plánované produkci dočkat až za rok a půl. To je dokonce i u tak výjimečného vozu, jakým Veyron bezesporu je, pro zákazníky z vyšších kruhů zcela nepředstavitelné. Boháči totiž chtějí za své peníze většinu věcí ihned, a ten zbytek v době blízké.

Proto Volkswagen rozhodl o navýšení roční výroby na 75 vozů, ačkoliv ještě není známo, zda to bude znamenat dřívější ukončení výroby, aby počet vozů nepřesáhl původně slíbených 300. Přece jen si majitelé Veyronu koupili i jistou exkluzivitu, a pokud by tato byla "zeslabena" rozšířením výrobní edice na například 500 vozů, mohli by se cítit ošizeni.

Jedno je ale jisté - již nyní se ve výrobním závodě Veyronu, který sídlí ve francouzském městě Molsheim, pracuje na výrobě Veyronů rychleji ...

Zdroj: Bugatti

Vytisknout

Diskuze: Bugatti Veyron jde na dračku!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volvo

Slovensko "autovelmocí"? Už pátá značka tam bude vyrábět

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část druhá

ový Volkswagen ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, to je legendární T1 pro buducnost

Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

Citroën ë-C4

Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Volkswagen ID. AERO - koncept první elektricky poháněné limuzíny VW, dynamické, výkonné a aerodynamické

Koncept ID. AERO ukazuje podobu připravované limuzíny Volksvagen

Cupra Formentor VZ5

Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Státní poznávací značka, ilustrační foto

Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Ilustrační foto

Chlapi, jste při smyslech? Televize sklidila kritiku

Ilustrační foto

Reuters: Zákaz spalovacích motorů v EU odmítá šest států. A Česko?

Motory

Německo řadí zpátečku. Ministr tvrdě reagoval na zákaz spalovacích motorů

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část první

Nový Peugeot 408 zaujme osobitým designem, fastback je skvělou volbou

Peugeot 408 - fastback vyzařující pořádnou dávku dynamiky

Škoda Superb

TEST: Škoda Superb 2.0 TDI 110 kW - úsporné "daily" auto, které nemusí stát majlant

reklama

Doporučujeme

CCXR Special edition

Helicron No. 1, tudy cesta nevedla

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

  2. ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

  3. Úpravy Gumbal kára, část druhá

  4. Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

  5. Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

  6. Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud