Bugatti Veyron jde na dračku!

Jan Fiala, 13. července 2007, 11:25 Google+

Množství vyrobených Bugatti Veyron opět vzroste, a to proto, že zákazníci, ochotní utratit za tento vůz v přepočtu přes 40 milionů korun, nechtějí na svého nového miláčka čekat příliš dlouho.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Veyron

Veyron | foto: Autoindex.org

Sdílejte článek

Obvykle zvýšení celoroční produkce určitého modelu automobilu o 15 kusů nestojí ani za řeč. Jinak je tomu ale v případě, že se jedná o nejrychlejší sériový silniční automobil, Bugatti Veyron.

Tento vůz s výkonem 1001 koní si žádá překvapivě mnoho zákazníků. Původní plány mateřského koncernu Volkswagen hovořily o pětileté produkci, každoročně mělo být vyrobeno 60 kusů. Celkem tedy mělo jít o sérii 300 vozů.

Pořadník na vůz je však zaplněn, čeká již přes 70 zákazníků, a ti aktuálně poslední v řadě by se tak mohli při plánované produkci dočkat až za rok a půl. To je dokonce i u tak výjimečného vozu, jakým Veyron bezesporu je, pro zákazníky z vyšších kruhů zcela nepředstavitelné. Boháči totiž chtějí za své peníze většinu věcí ihned, a ten zbytek v době blízké.

Proto Volkswagen rozhodl o navýšení roční výroby na 75 vozů, ačkoliv ještě není známo, zda to bude znamenat dřívější ukončení výroby, aby počet vozů nepřesáhl původně slíbených 300. Přece jen si majitelé Veyronu koupili i jistou exkluzivitu, a pokud by tato byla "zeslabena" rozšířením výrobní edice na například 500 vozů, mohli by se cítit ošizeni.

Jedno je ale jisté - již nyní se ve výrobním závodě Veyronu, který sídlí ve francouzském městě Molsheim, pracuje na výrobě Veyronů rychleji ...

Zdroj: Bugatti

Vytisknout

Diskuze: Bugatti Veyron jde na dračku!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

CCXR Special edition

Helicron No. 1, tudy cesta nevedla

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud