Jeep Compass stojí na stejném podvozku, jaký využívá například Dodge Caliber. To, řekl bych, docela jasně vymezuje jeho zaměření. Nejlépe se bude cítit na silnici a pokud už terén, tak maximálně polní cesta...a to ještě nepříliš rozbitá. Tedy ideální stroj pro úpravu k silničnímu použití.
Pod kapotou Compassu často bije dvoulitr z produkce Volkswagenu a to o výkonu 140 koní(103 kW). Vzhledem k tomu, že motory TDI jsou čiptunerským rájem, ani Startech to nemohlo nechat klidným. Po instalaci tuningového kitu tak povyskočí výkon na 180 koní (132 kW) a točivý moment na hodnotu 360 Nm. Navíc je možno instalovat i výfuk z leštěné oceli.
Změny jsou samozřejmě i na povrchu. Přední nárazník dostal imitaci ochranného plechu pod motorem, blikače jsou ozdobeny lemováním s imitací chromu a totéž platí i o malých nasávacích otvorech v přídi. Z boku zaujmou nástavce prahů a vzadu nástavec nárazníku. Ano, nárazník není tvořen jedním dílem, ale onen tuningový díl je pouze zčásti nasazen na tom původním. Zajímavé řešení. Nový design mají samozřejmě i kola. Ty mají rozměr buď 19, nebo i 20 palců a pneumatiky na nich rozměr buď 255/40 R 19, nebo 245/35 R 20.
Úprav doznal i podvozek, ten může být snížen až o 30 milimetrů, což přinese o něco lepší držení a chování v zatáčkách a pokud máte zájem, Startech vám upraví i interiér.