Bývalým komerčním sloganem z konce šedesátých let minulého století, doby, kdy byl veřejnosti představen první Opel GT, bylo úsloví: "Krásnější je pouze let".
Sportovnější vzhled a lepší ovladatelnost: tlumiče a pružiny KW V3 pro Opel GT
* Závodní technologie pro silniční vůz * Nastavitelné snížení světlé výšky až o 45 mm * Komponenty tlumičů a pružin vyrobeny technologií "inox-line" z nerezové oceli
Co se týká jízdní dynamiky, jsou mezi původním modelem Opel GT a jeho současnou podobou celé věky. A pokud nový Opel GT vylepšíte díly zavěšení KW V3, bude ještě větší rozdíl i v jízdních vlastnostech. Díky těmto tlumičům a pružinám lze totiž snížit světlou výšku na přední nápravě o 20 až 40 mm a na zadní nápravě o 20 až 45 mm. Rozdíl po montáži dílů KW V3 pro Opel GT poznáte okamžitě ...
Díly zavěšení KW - 3 verze tlumení pro každého řidiče
KW nabízí pro úpravu podvozku Opelu GT tři verze svých dílů. Verze V1 má pevně nastavenou variantu tlumení a umožňuje měnit světlou výšku vozu - tím nabízí optimálně vyváženou kombinaci sportovnosti, komfortu a bezpečnosti.
Verze V2 je ideálním systémem pro sportovně založené řidiče, kteří touží i po úpravách set-upu podvozku, aby tak získali nejen přesně na míru šitou světlou výšku vozu. Díku možnosti nastavit i útlum odskoku tlumičů je totiž možné upravovat poměr mezi tvrdostí podvozku a komfortem jízdy přesně podle osobních potřeb řidiče.
Verze V3 pak navíc umožní nastavit i tvrdost tlumiče při jeho kompresi, což nabízí ještě vyšší stupeň vyladění podvozku a znamená tak špičkové řešení pro technicky nejnáročnější řidiče.
Všechny díly podvozku KW jsou vyráběny unikátní technologií "inox line" z nerezové oceli. To zajišťuje extrémně vysokou kvalitu a odolnost podvozkových dílů a jejich dlouhotrvající perfektní vzhled.
Zdroj: KW Automotive
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.