Tuningové odpružení KW pro Opel GT

Jan Fiala, 12. července 2007, 11:55 Google+

Bývalým komerčním sloganem z konce šedesátých let minulého století, doby, kdy byl veřejnosti představen první Opel GT, bylo úsloví: "Krásnější je pouze let".

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GT

GT | foto: KW Automotive

Sdílejte článek

Sportovnější vzhled a lepší ovladatelnost: tlumiče a pružiny KW V3 pro Opel GT

* Závodní technologie pro silniční vůz
* Nastavitelné snížení světlé výšky až o 45 mm
* Komponenty tlumičů a pružin vyrobeny technologií "inox-line" z nerezové oceli


Co se týká jízdní dynamiky, jsou mezi původním modelem Opel GT a jeho současnou podobou celé věky. A pokud nový Opel GT vylepšíte díly zavěšení KW V3, bude ještě větší rozdíl i v jízdních vlastnostech. Díky těmto tlumičům a pružinám lze totiž snížit světlou výšku na přední nápravě o 20 až 40 mm a na zadní nápravě o 20 až 45 mm. Rozdíl po montáži dílů KW V3 pro Opel GT poznáte okamžitě ...

Díly zavěšení KW - 3 verze tlumení pro každého řidiče

KW nabízí pro úpravu podvozku Opelu GT tři verze svých dílů. Verze V1 má pevně nastavenou variantu tlumení a umožňuje měnit světlou výšku vozu - tím nabízí optimálně vyváženou kombinaci sportovnosti, komfortu a bezpečnosti.

Verze V2 je ideálním systémem pro sportovně založené řidiče, kteří touží i po úpravách set-upu podvozku, aby tak získali nejen přesně na míru šitou světlou výšku vozu. Díku možnosti nastavit i útlum odskoku tlumičů je totiž možné upravovat poměr mezi tvrdostí podvozku a komfortem jízdy přesně podle osobních potřeb řidiče.

Verze V3 pak navíc umožní nastavit i tvrdost tlumiče při jeho kompresi, což nabízí ještě vyšší stupeň vyladění podvozku a znamená tak špičkové řešení pro technicky nejnáročnější řidiče.

Všechny díly podvozku KW jsou vyráběny unikátní technologií "inox line" z nerezové oceli. To zajišťuje extrémně vysokou kvalitu a odolnost podvozkových dílů a jejich dlouhotrvající perfektní vzhled.

Zdroj: KW Automotive

Vytisknout

Diskuze: Tuningové odpružení KW pro Opel GT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fabia

Rozšíření výroby Škody na Ukrajině

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud