Bývalým komerčním sloganem z konce šedesátých let minulého století, doby, kdy byl veřejnosti představen první Opel GT, bylo úsloví: "Krásnější je pouze let".
Sportovnější vzhled a lepší ovladatelnost: tlumiče a pružiny KW V3 pro Opel GT
* Závodní technologie pro silniční vůz * Nastavitelné snížení světlé výšky až o 45 mm * Komponenty tlumičů a pružin vyrobeny technologií "inox-line" z nerezové oceli
Co se týká jízdní dynamiky, jsou mezi původním modelem Opel GT a jeho současnou podobou celé věky. A pokud nový Opel GT vylepšíte díly zavěšení KW V3, bude ještě větší rozdíl i v jízdních vlastnostech. Díky těmto tlumičům a pružinám lze totiž snížit světlou výšku na přední nápravě o 20 až 40 mm a na zadní nápravě o 20 až 45 mm. Rozdíl po montáži dílů KW V3 pro Opel GT poznáte okamžitě ...
Díly zavěšení KW - 3 verze tlumení pro každého řidiče
KW nabízí pro úpravu podvozku Opelu GT tři verze svých dílů. Verze V1 má pevně nastavenou variantu tlumení a umožňuje měnit světlou výšku vozu - tím nabízí optimálně vyváženou kombinaci sportovnosti, komfortu a bezpečnosti.
Verze V2 je ideálním systémem pro sportovně založené řidiče, kteří touží i po úpravách set-upu podvozku, aby tak získali nejen přesně na míru šitou světlou výšku vozu. Díku možnosti nastavit i útlum odskoku tlumičů je totiž možné upravovat poměr mezi tvrdostí podvozku a komfortem jízdy přesně podle osobních potřeb řidiče.
Verze V3 pak navíc umožní nastavit i tvrdost tlumiče při jeho kompresi, což nabízí ještě vyšší stupeň vyladění podvozku a znamená tak špičkové řešení pro technicky nejnáročnější řidiče.
Všechny díly podvozku KW jsou vyráběny unikátní technologií "inox line" z nerezové oceli. To zajišťuje extrémně vysokou kvalitu a odolnost podvozkových dílů a jejich dlouhotrvající perfektní vzhled.
Zdroj: KW Automotive
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.