Bývalým komerčním sloganem z konce šedesátých let minulého století, doby, kdy byl veřejnosti představen první Opel GT, bylo úsloví: "Krásnější je pouze let".
Sportovnější vzhled a lepší ovladatelnost: tlumiče a pružiny KW V3 pro Opel GT
* Závodní technologie pro silniční vůz * Nastavitelné snížení světlé výšky až o 45 mm * Komponenty tlumičů a pružin vyrobeny technologií "inox-line" z nerezové oceli
Co se týká jízdní dynamiky, jsou mezi původním modelem Opel GT a jeho současnou podobou celé věky. A pokud nový Opel GT vylepšíte díly zavěšení KW V3, bude ještě větší rozdíl i v jízdních vlastnostech. Díky těmto tlumičům a pružinám lze totiž snížit světlou výšku na přední nápravě o 20 až 40 mm a na zadní nápravě o 20 až 45 mm. Rozdíl po montáži dílů KW V3 pro Opel GT poznáte okamžitě ...
Díly zavěšení KW - 3 verze tlumení pro každého řidiče
KW nabízí pro úpravu podvozku Opelu GT tři verze svých dílů. Verze V1 má pevně nastavenou variantu tlumení a umožňuje měnit světlou výšku vozu - tím nabízí optimálně vyváženou kombinaci sportovnosti, komfortu a bezpečnosti.
Verze V2 je ideálním systémem pro sportovně založené řidiče, kteří touží i po úpravách set-upu podvozku, aby tak získali nejen přesně na míru šitou světlou výšku vozu. Díku možnosti nastavit i útlum odskoku tlumičů je totiž možné upravovat poměr mezi tvrdostí podvozku a komfortem jízdy přesně podle osobních potřeb řidiče.
Verze V3 pak navíc umožní nastavit i tvrdost tlumiče při jeho kompresi, což nabízí ještě vyšší stupeň vyladění podvozku a znamená tak špičkové řešení pro technicky nejnáročnější řidiče.
Všechny díly podvozku KW jsou vyráběny unikátní technologií "inox line" z nerezové oceli. To zajišťuje extrémně vysokou kvalitu a odolnost podvozkových dílů a jejich dlouhotrvající perfektní vzhled.
Zdroj: KW Automotive
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?