Chcete vědět více o zázemí automobilky se Stuttgartu, o zákulisních informacích, novinkách v její modelové řadě a dalších zajímavostech? Nyní máte možnost.
Poté, co Audi představila svoji internetovou televizi na adrese www.audi.tv, bylo už jen otázkou času, kdy se stejnou cestou vlastní propagace vydají i ostatní automobilky. Další z velkého německého tria ji spouští již zítra.
Vysílání na webu www.mercedes-benz.tv bude ve dvou jazycích, v „rodné“ němčině a v angličtině. Na webu bude k vidění vlastní týdeník plný novinek, zákulisních informací a zajímavostí kolem Mercedesu. Moderátorkou bude Tanja Bülter, reportérka televize RTL. Každý díl bude mít přibližně 20 minut.
Celkově se však bude vysílat na pěti kanálech - lifestyle (životní styl), cars (auta), engines & sports (motory a sport), history & legends (historie a legendy) a innovation (inovace), takže snad bude na co se dívat.
Poprvé se bude vysílat 12. července v 8 hodin ráno a to pořad „Power meets fashion“, živé vysílání z Mercedes Benz Fashion Week Berlin, ve kterém budou účinkovat celebrity jako Lewis Hamilton a Klaus Ludwig. K vidění bude například luxusní koncept Ocean Drive, o kterém jsme psali zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?