Chcete vědět více o zázemí automobilky se Stuttgartu, o zákulisních informacích, novinkách v její modelové řadě a dalších zajímavostech? Nyní máte možnost.
Poté, co Audi představila svoji internetovou televizi na adrese www.audi.tv, bylo už jen otázkou času, kdy se stejnou cestou vlastní propagace vydají i ostatní automobilky. Další z velkého německého tria ji spouští již zítra.
Vysílání na webu www.mercedes-benz.tv bude ve dvou jazycích, v „rodné“ němčině a v angličtině. Na webu bude k vidění vlastní týdeník plný novinek, zákulisních informací a zajímavostí kolem Mercedesu. Moderátorkou bude Tanja Bülter, reportérka televize RTL. Každý díl bude mít přibližně 20 minut.
Celkově se však bude vysílat na pěti kanálech - lifestyle (životní styl), cars (auta), engines & sports (motory a sport), history & legends (historie a legendy) a innovation (inovace), takže snad bude na co se dívat.
Poprvé se bude vysílat 12. července v 8 hodin ráno a to pořad „Power meets fashion“, živé vysílání z Mercedes Benz Fashion Week Berlin, ve kterém budou účinkovat celebrity jako Lewis Hamilton a Klaus Ludwig. K vidění bude například luxusní koncept Ocean Drive, o kterém jsme psali zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.