Jste beznadějně zamilováni do designu Volkswagenu New Beetle, ale se stejnou beznadějí sténáte nad jeho slabými motory? Máme pro vás řešení!
Na slavné aukční síni eBay.com se objevil moc zajímavý exemplář tohoto kovového brouka. Předchozí majitel měl přesně stejné problémy chtělo by to něco silnějšího... a voilá, pod kapotu New Beetlu umístil motor 2.8 VR6, tedy vidlicový šestiválec s velmi úzkým rozevřením válců. Ani tento výkon však nebyl majiteli dostatečný, za šestiválcem tak putovalo do motorového prostoru i turbo s mezichladičem stlačeného vzduchu..
Konečný výkon je tak na hranici 400 koňských sil (295 kW). Ten je přenášen přes pětistupňovou manuální převodovku. Všechny úpravy provedla firma HPA motorsports sídlící v Kanadě.
Tento kousek byl vyroben v roce 1999 a s novým motorem na něm bylo najeto 38 592 mil, tedy 61 747 kilometrů.
Je vidět, že tuningem prošly i brzdy a když se dá všech 400 koní do práce, pochopíte proč se před sedadlem spolujezdce nachází masivní madlo.
Prodávající je z USA, města Charlotte, stát Severní Karolína a svůj vůz nabízí za 29 900 dolarů, případně za nejlepší nabídku. Chcete-li tedy za necelých 650 000 Kč, bez dopravy a cla, samozřejmě, tuto raritku, můžete nakupovat na této adrese, kde je i velmi rozsáhlá fotogalerie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.