MS-Design není tím nejlepším, co v tuningové branži můžeme najít. Jeho designové úpravy často nebývají z nejlepších, „český“ Hyundai se však povedl.
Našinec si vůz vyráběný v jeho zemi ještě ani nestihl osahat a už je tu nabídka úpravy od firmy MS-Design. Ta se, jak samotný název firmy napovídá, zaměřila především na vzhled. Několik málo adresných úprav poměrně pěkně podtrhlo styling celého vozu a v rámci nabídky je i30 jedním z nejzdařilejších výtvorů. Jen tak dál, MS-Designe, jen tak dál!
Na novém nárazníku jsou patrné černé imitace nasávacích otvorů kolem mlhovek a malé lízátko uprostřed. Maska chladiče je nově černá oproti lakování v barvě vozu u sériového kusu. Pohled zepředu je celkově velmi uspokojivý a dává celému vozu trochu jinou dimenzi.
Pod dveřmi jsou nové nástavce prahů, jsou decentní, přesto jsou vidět. Přesně tak to má vypadat! Černý plast nalezneme i vzadu, na místě otěrových lišt. Zadní nárazník s novým tvarováním a dvojicí výfuků opět dobře zapadá do celkového designového zpracování. Když celou akci podtrhne decentní spoiler na víku kufru a nová kola, můžeme říct, že tentokrát se to opravdu povedlo.
Lze očekávat to, že i na tohoto Hyundaie budou stylingové kyty přibývat jako houby po dešti, tak zanedlouho snad budeme moci srovnávat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.