MS-Design není tím nejlepším, co v tuningové branži můžeme najít. Jeho designové úpravy často nebývají z nejlepších, „český“ Hyundai se však povedl.
Našinec si vůz vyráběný v jeho zemi ještě ani nestihl osahat a už je tu nabídka úpravy od firmy MS-Design. Ta se, jak samotný název firmy napovídá, zaměřila především na vzhled. Několik málo adresných úprav poměrně pěkně podtrhlo styling celého vozu a v rámci nabídky je i30 jedním z nejzdařilejších výtvorů. Jen tak dál, MS-Designe, jen tak dál!
Na novém nárazníku jsou patrné černé imitace nasávacích otvorů kolem mlhovek a malé lízátko uprostřed. Maska chladiče je nově černá oproti lakování v barvě vozu u sériového kusu. Pohled zepředu je celkově velmi uspokojivý a dává celému vozu trochu jinou dimenzi.
Pod dveřmi jsou nové nástavce prahů, jsou decentní, přesto jsou vidět. Přesně tak to má vypadat! Černý plast nalezneme i vzadu, na místě otěrových lišt. Zadní nárazník s novým tvarováním a dvojicí výfuků opět dobře zapadá do celkového designového zpracování. Když celou akci podtrhne decentní spoiler na víku kufru a nová kola, můžeme říct, že tentokrát se to opravdu povedlo.
Lze očekávat to, že i na tohoto Hyundaie budou stylingové kyty přibývat jako houby po dešti, tak zanedlouho snad budeme moci srovnávat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.