Jak skloubit silný vůz a zároveň denní provoz? Tak to je častá otázka movitých zákazníku při koupi supersportů. Zdá se, že AC Schnitzer na něj našel recept – Bmw 6 Tension Street.
AC Schnitzer není v tuningu německých vozů Bmw žádným nováčkem, není potom divu, že s šestkovou řadou si pohrál jak se patří. Začalo se nejprve aerodynamikou, ta se skládá z několika komponentů vyrobených přímo v dílně AC Schitzeru, jedná se především o přední nárazník s vyšším přítlakem a většími průduchy pro chlazení motoru, samozřejmě se nesmělo zapomenout na prahové nástavce a zadní nárazník, které plynule navazují na linie vozu. Úpravou prošlo také zadní víko kufru a nový tvar průduchů v blatnících. Atypickou černo – bílou barvu doplňují 20-ti palcová kola s šířkou 9 a 10“ s váhou pouhých 10,5 kg! Pořádnou stabilitu získal Tension Street díky novému podvozku, který je přitvrzen a o 30mm níže k zemi.
Důležitou roli tohoto sporťáku hraje motor, jako 8 válců pod kapotou rozbuší tep každého z nás a zvuk se postará o spanilý průjezd mezi ostatními přihlížejícími občany. Výkon motoru u 645i a 650i dokáže AC Schnitzer zvednout na úctyhodných 411 koní (oproti původním 333k a 367k), úpravy si vyžádaly změnu pístů, bloku, klikové hřídele, katalyzátoru, výfuku a řídící jednotky. Maximální rychlost se tak vyšplhala na 332 km/h. Zvýšení výkonu se však podepsalo na brzdném systému, který je zaměněn za osmi pístové třmeny s kotouči o průměru 374mm. Kompromisní nastavení využijete jak na okruhu, tak při běžné jízdě v každodenním provozu.
zdroj: AC Schnitzer
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.