AC Schnitzer a jeho Tension Street Version

Martin Kovalčík, 25. června 2007, 07:34 Google+

Jak skloubit silný vůz a zároveň denní provoz? Tak to je častá otázka movitých zákazníku při koupi supersportů. Zdá se, že AC Schnitzer na něj našel recept – Bmw 6 Tension Street.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Massif

Massif | foto: AC Schnitzer

Sdílejte článek

AC Schnitzer není v tuningu německých vozů Bmw žádným nováčkem, není potom divu, že s šestkovou řadou si pohrál jak se patří. Začalo se nejprve aerodynamikou, ta se skládá z několika komponentů vyrobených přímo v dílně AC Schitzeru, jedná se především o přední nárazník s vyšším přítlakem a většími průduchy pro chlazení motoru, samozřejmě se nesmělo zapomenout na prahové nástavce a zadní nárazník, které plynule navazují na linie vozu. Úpravou prošlo také zadní víko kufru a nový tvar průduchů v blatnících. Atypickou černo – bílou barvu doplňují 20-ti palcová kola s šířkou 9 a 10“ s váhou pouhých 10,5 kg! Pořádnou stabilitu získal Tension Street díky novému podvozku, který je přitvrzen a o 30mm níže k zemi.

Důležitou roli tohoto sporťáku hraje motor, jako 8 válců pod kapotou rozbuší tep každého z nás a zvuk se postará o spanilý průjezd mezi ostatními přihlížejícími občany. Výkon motoru u 645i a 650i dokáže AC Schnitzer zvednout na úctyhodných 411 koní (oproti původním 333k a 367k), úpravy si vyžádaly změnu pístů, bloku, klikové hřídele, katalyzátoru, výfuku a řídící jednotky. Maximální rychlost se tak vyšplhala na 332 km/h. Zvýšení výkonu se však podepsalo na brzdném systému, který je zaměněn za osmi pístové třmeny s kotouči o průměru 374mm. Kompromisní nastavení využijete jak na okruhu, tak při běžné jízdě v každodenním provozu.

zdroj: AC Schnitzer

Vytisknout

Diskuze: AC Schnitzer a jeho Tension Street Version

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Caddy

Volkswagen Caddy a Transporter za akční ceny

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud