Jízdní dynamika, které je nutno zatleskat. Eibach Pro-Kit, Sportline a Pro-Spacer pro nový Fiat Bravo. Pro optimální výkon - technologie podvozku pro řidiče, kteří mají ty nejvyšší nároky.
Fiat Bravo, Bravo Eibach - nové ďábelské duo dobývá srdce automobilových nadšenců a atakuje zatáčky. Poodhrňme nejprve záclonku u pružin Pro-Kit. Tyto výkonnostní pružiny snižují nejen světlou výšku, ale i těžiště vozu, a to až o 30 mm. Díky tomu je dosaženo ještě lepších dynamických vlastností vozu při dravé jízdě a také hezčího vzhledu. Jako alternativa jsou nabízeny sportovní pružiny Sportline, které přibližují karoserii i těžiště tohoto živého jižana až o 50 mm blíže k silnici, aniž by to mělo negativní vliv na jízdní pohodlí. Italský zástupce v nižší střební třídě však může zíkat ještě výraznější vzhled, pokud se rozhodnete pro hliníkové vymezovací podložky kol Pro-Spacer. Ty totiž dokreslují dojem, kterým tato bella macchina působí, a současně mají pozitovní vliv na jízdní vlastnosti a stabilitu v zatáčkách, a to díky širšímu rozchodu kol. Aplaus je tak zaručen! Veškeré komponenty pro úpravy podvozku od společnosti Eibach, které jsou prodávány u široké sítě autorizovaných prodejců, se vyznačují vynikající antikorozní ochranou a všechny jsou schváleny pro použití německým institutem TÜV.
Podrobnější technické údaje:
Pro-Kit * špičková ovladatelnost vozu * snížení světlé výšky a těžiště vozu o cca. 30 mm * pružiny s progresivním designem a účinkem * excelentní jízdní vlastnosti * součást komplexní nabídky Eibach Pro-System
Sportline * výjimečná výkonnost, odpovídající extrémnímu stylu řízení * snížení světlé výšky a těžiště vozu až o 50 mm * pružiny s progresivním designem a účinkem * excelentní jízdní vlastnosti * ovladatelnost na úrovni závodních vozů * součást komplexní nabídky Eibach Sport-System
Pro-Spacer * vyrobeny z vysoce odolné a přitom lehké hliníkové slitiny * významná úspora hmotnosti v porovnání s podložkami z oceli * přesné lícování díky minimálním výrobním tolerancím, z čehož plyne výjimečná vyváženost * špičková antikorozní ochrana díky speciálnímu procesu potažení (testováno sprejem obsahujícím sůl podle normy DIN 50021) * testována tuhost a odolnost proti únavě materiálu * dostupné pro většinu vyráběných vozů
Tabulka dostupnosti Technické informace Part No. Dostupnost Cena bez daně (EUR) Pro-Kit (výkonnostní pružiny) 1.4 10-30-012-01-22 ve vývoji 195,00 1.9 JTD 10-30-012-02-22 týden 25 195,00 Sportline (sportovní pružiny) 1.4 20-30-012-01-22 ve vývoji 195,00 1.9 JTD 20-30-012-02-22 ihned 195,00 Pro-Spacer (hliníkové podložky kol) 5 mm na každé straně, System 1 S90-1-05-011 ihned 37,00 15 mm na každé straně, System 2 S90-2-15-020 ihned 86,00 20 mm na každé straně, System 2 S90-7-20-012 ihned 111,00 25 mm na každé straně, System 7 S90-7-25-006 ve vývoji 116,00 30 mm na každé straně, System 7 S90-7-30-005 ihned 123,00
Zdroj: Heinrich Eibach GmbHNejvětším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?