Jízdní dynamika, které je nutno zatleskat. Eibach Pro-Kit, Sportline a Pro-Spacer pro nový Fiat Bravo. Pro optimální výkon - technologie podvozku pro řidiče, kteří mají ty nejvyšší nároky.
Fiat Bravo, Bravo Eibach - nové ďábelské duo dobývá srdce automobilových nadšenců a atakuje zatáčky. Poodhrňme nejprve záclonku u pružin Pro-Kit. Tyto výkonnostní pružiny snižují nejen světlou výšku, ale i těžiště vozu, a to až o 30 mm. Díky tomu je dosaženo ještě lepších dynamických vlastností vozu při dravé jízdě a také hezčího vzhledu. Jako alternativa jsou nabízeny sportovní pružiny Sportline, které přibližují karoserii i těžiště tohoto živého jižana až o 50 mm blíže k silnici, aniž by to mělo negativní vliv na jízdní pohodlí. Italský zástupce v nižší střební třídě však může zíkat ještě výraznější vzhled, pokud se rozhodnete pro hliníkové vymezovací podložky kol Pro-Spacer. Ty totiž dokreslují dojem, kterým tato bella macchina působí, a současně mají pozitovní vliv na jízdní vlastnosti a stabilitu v zatáčkách, a to díky širšímu rozchodu kol. Aplaus je tak zaručen! Veškeré komponenty pro úpravy podvozku od společnosti Eibach, které jsou prodávány u široké sítě autorizovaných prodejců, se vyznačují vynikající antikorozní ochranou a všechny jsou schváleny pro použití německým institutem TÜV.
Podrobnější technické údaje:
Pro-Kit * špičková ovladatelnost vozu * snížení světlé výšky a těžiště vozu o cca. 30 mm * pružiny s progresivním designem a účinkem * excelentní jízdní vlastnosti * součást komplexní nabídky Eibach Pro-System
Sportline * výjimečná výkonnost, odpovídající extrémnímu stylu řízení * snížení světlé výšky a těžiště vozu až o 50 mm * pružiny s progresivním designem a účinkem * excelentní jízdní vlastnosti * ovladatelnost na úrovni závodních vozů * součást komplexní nabídky Eibach Sport-System
Pro-Spacer * vyrobeny z vysoce odolné a přitom lehké hliníkové slitiny * významná úspora hmotnosti v porovnání s podložkami z oceli * přesné lícování díky minimálním výrobním tolerancím, z čehož plyne výjimečná vyváženost * špičková antikorozní ochrana díky speciálnímu procesu potažení (testováno sprejem obsahujícím sůl podle normy DIN 50021) * testována tuhost a odolnost proti únavě materiálu * dostupné pro většinu vyráběných vozů
Tabulka dostupnosti Technické informace Part No. Dostupnost Cena bez daně (EUR) Pro-Kit (výkonnostní pružiny) 1.4 10-30-012-01-22 ve vývoji 195,00 1.9 JTD 10-30-012-02-22 týden 25 195,00 Sportline (sportovní pružiny) 1.4 20-30-012-01-22 ve vývoji 195,00 1.9 JTD 20-30-012-02-22 ihned 195,00 Pro-Spacer (hliníkové podložky kol) 5 mm na každé straně, System 1 S90-1-05-011 ihned 37,00 15 mm na každé straně, System 2 S90-2-15-020 ihned 86,00 20 mm na každé straně, System 2 S90-7-20-012 ihned 111,00 25 mm na každé straně, System 7 S90-7-25-006 ve vývoji 116,00 30 mm na každé straně, System 7 S90-7-30-005 ihned 123,00
Zdroj: Heinrich Eibach GmbHMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.