První úprava nového Brava od Eibachu

Jan Fiala, 21. června 2007, 12:30 Google+

Jízdní dynamika, které je nutno zatleskat. Eibach Pro-Kit, Sportline a Pro-Spacer pro nový Fiat Bravo. Pro optimální výkon - technologie podvozku pro řidiče, kteří mají ty nejvyšší nároky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Eibach

Sdílejte článek

Fiat Bravo, Bravo Eibach - nové ďábelské duo dobývá srdce automobilových nadšenců a atakuje zatáčky. Poodhrňme nejprve záclonku u pružin Pro-Kit. Tyto výkonnostní pružiny snižují nejen světlou výšku, ale i těžiště vozu, a to až o 30 mm. Díky tomu je dosaženo ještě lepších dynamických vlastností vozu při dravé jízdě a také hezčího vzhledu. Jako alternativa jsou nabízeny sportovní pružiny Sportline, které přibližují karoserii i těžiště tohoto živého jižana až o 50 mm blíže k silnici, aniž by to mělo negativní vliv na jízdní pohodlí.

Italský zástupce v nižší střební třídě však může zíkat ještě výraznější vzhled, pokud se rozhodnete pro hliníkové vymezovací podložky kol Pro-Spacer. Ty totiž dokreslují dojem, kterým tato bella macchina působí, a současně mají pozitovní vliv na jízdní vlastnosti a stabilitu v zatáčkách, a to díky širšímu rozchodu kol. Aplaus je tak zaručen!

Veškeré komponenty pro úpravy podvozku od společnosti Eibach, které jsou prodávány u široké sítě autorizovaných prodejců, se vyznačují vynikající antikorozní ochranou a všechny jsou schváleny pro použití německým institutem TÜV.

Podrobnější technické údaje:

Pro-Kit
    * špičková ovladatelnost vozu
    * snížení světlé výšky a těžiště vozu o cca. 30 mm
    * pružiny s progresivním designem a účinkem
    * excelentní jízdní vlastnosti
    * součást komplexní nabídky Eibach Pro-System

Sportline
    * výjimečná výkonnost, odpovídající extrémnímu stylu řízení
    * snížení světlé výšky a těžiště vozu až o 50 mm
    * pružiny s progresivním designem a účinkem
    * excelentní jízdní vlastnosti
    * ovladatelnost na úrovni závodních vozů
    * součást komplexní nabídky Eibach Sport-System


Pro-Spacer
    * vyrobeny z vysoce odolné a přitom lehké hliníkové slitiny
    * významná úspora hmotnosti v porovnání s podložkami z oceli
    * přesné lícování díky minimálním výrobním tolerancím,
      z čehož plyne výjimečná vyváženost
    * špičková antikorozní ochrana díky speciálnímu procesu potažení
      (testováno sprejem obsahujícím sůl podle normy DIN 50021)
    * testována tuhost a odolnost proti únavě materiálu
    * dostupné pro většinu vyráběných vozů

Tabulka dostupnosti
Technické informace Part No. Dostupnost Cena bez daně (EUR)
Pro-Kit (výkonnostní pružiny)      
1.4 10-30-012-01-22 ve vývoji 195,00
1.9 JTD  10-30-012-02-22 týden 25 195,00
Sportline (sportovní pružiny)      
1.4 20-30-012-01-22 ve vývoji 195,00
1.9 JTD  20-30-012-02-22 ihned 195,00
Pro-Spacer (hliníkové podložky kol)      
5 mm na každé straně, System 1 S90-1-05-011 ihned 37,00
15 mm na každé straně, System 2 S90-2-15-020 ihned 86,00
20 mm na každé straně, System 2 S90-7-20-012 ihned 111,00
25 mm na každé straně, System 7 S90-7-25-006 ve vývoji 116,00
30 mm na každé straně, System 7 S90-7-30-005 ihned 123,00


Zdroj: Heinrich Eibach GmbH
Vytisknout

Diskuze: První úprava nového Brava od Eibachu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Trabant

Trabant - klasik z NDR oslavil 50. výročí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud