První úprava nového Brava od Eibachu

Jan Fiala, 21. června 2007, 12:30 Google+

Jízdní dynamika, které je nutno zatleskat. Eibach Pro-Kit, Sportline a Pro-Spacer pro nový Fiat Bravo. Pro optimální výkon - technologie podvozku pro řidiče, kteří mají ty nejvyšší nároky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bravo

Bravo | foto: Eibach

Sdílejte článek

Fiat Bravo, Bravo Eibach - nové ďábelské duo dobývá srdce automobilových nadšenců a atakuje zatáčky. Poodhrňme nejprve záclonku u pružin Pro-Kit. Tyto výkonnostní pružiny snižují nejen světlou výšku, ale i těžiště vozu, a to až o 30 mm. Díky tomu je dosaženo ještě lepších dynamických vlastností vozu při dravé jízdě a také hezčího vzhledu. Jako alternativa jsou nabízeny sportovní pružiny Sportline, které přibližují karoserii i těžiště tohoto živého jižana až o 50 mm blíže k silnici, aniž by to mělo negativní vliv na jízdní pohodlí.

Italský zástupce v nižší střební třídě však může zíkat ještě výraznější vzhled, pokud se rozhodnete pro hliníkové vymezovací podložky kol Pro-Spacer. Ty totiž dokreslují dojem, kterým tato bella macchina působí, a současně mají pozitovní vliv na jízdní vlastnosti a stabilitu v zatáčkách, a to díky širšímu rozchodu kol. Aplaus je tak zaručen!

Veškeré komponenty pro úpravy podvozku od společnosti Eibach, které jsou prodávány u široké sítě autorizovaných prodejců, se vyznačují vynikající antikorozní ochranou a všechny jsou schváleny pro použití německým institutem TÜV.

Podrobnější technické údaje:

Pro-Kit
    * špičková ovladatelnost vozu
    * snížení světlé výšky a těžiště vozu o cca. 30 mm
    * pružiny s progresivním designem a účinkem
    * excelentní jízdní vlastnosti
    * součást komplexní nabídky Eibach Pro-System

Sportline
    * výjimečná výkonnost, odpovídající extrémnímu stylu řízení
    * snížení světlé výšky a těžiště vozu až o 50 mm
    * pružiny s progresivním designem a účinkem
    * excelentní jízdní vlastnosti
    * ovladatelnost na úrovni závodních vozů
    * součást komplexní nabídky Eibach Sport-System


Pro-Spacer
    * vyrobeny z vysoce odolné a přitom lehké hliníkové slitiny
    * významná úspora hmotnosti v porovnání s podložkami z oceli
    * přesné lícování díky minimálním výrobním tolerancím,
      z čehož plyne výjimečná vyváženost
    * špičková antikorozní ochrana díky speciálnímu procesu potažení
      (testováno sprejem obsahujícím sůl podle normy DIN 50021)
    * testována tuhost a odolnost proti únavě materiálu
    * dostupné pro většinu vyráběných vozů

Tabulka dostupnosti
Technické informace Part No. Dostupnost Cena bez daně (EUR)
Pro-Kit (výkonnostní pružiny)      
1.4 10-30-012-01-22 ve vývoji 195,00
1.9 JTD  10-30-012-02-22 týden 25 195,00
Sportline (sportovní pružiny)      
1.4 20-30-012-01-22 ve vývoji 195,00
1.9 JTD  20-30-012-02-22 ihned 195,00
Pro-Spacer (hliníkové podložky kol)      
5 mm na každé straně, System 1 S90-1-05-011 ihned 37,00
15 mm na každé straně, System 2 S90-2-15-020 ihned 86,00
20 mm na každé straně, System 2 S90-7-20-012 ihned 111,00
25 mm na každé straně, System 7 S90-7-25-006 ve vývoji 116,00
30 mm na každé straně, System 7 S90-7-30-005 ihned 123,00


Zdroj: Heinrich Eibach GmbH
Vytisknout

Diskuze: První úprava nového Brava od Eibachu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Food Truck Alfréd

Krásná děvčata a jejich Food Truck Alfréd

Ford Focus ST X

TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

HONDA CRF125F

HONDA CRF125F, modelový rok 2023

Porsche Taycan

Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

HONDA CRF110F

HONDA CRF110F, modelový rok 2023

Nürburgring (Německo)

Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

Honda CRF50F

Honda CRF50F, modelový rok 2023

ford fiesta

TEST: Ford Fiesta ST-line X – hravý prcek (nejen) do města, který jezdí do 5 l/100km

Toyota Mirai

Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

peugeot 408

Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

on-line prodej

Ceny ojetých aut v červenci výrazněji klesly

NIO ES6

Značka Nio otevře závod v Maďarsku. Auta tam ale vyrábět nebude

lexus es

TEST: Lexus ES 300H F Sport - ostře vypadající limuzína, se kterou je jízda relax

Offroad Obytný speciál Liaz 4×4 300PS

Chtěli byste Offroad obytný speciál Liaz 4×4 300PS? Může být váš

Ilustrační foto

Škoda řeší nový design a růst cen energií

reklama

Doporučujeme

Trabant

Trabant - klasik z NDR oslavil 50. výročí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Překvapivá rotující prezentace nového modelu Peugeot 408

  2. Toyota se podílí na vývoji užitkových vozů na elektřinu a vodík

  3. TEST: Modernizovaný Ford Focus ST X – nejlepší "daily hothatch" na trhu?

  4. Honda CRF50F, modelový rok 2023

  5. Podívejte se na sestřih nejzajímavějších momentů ze severní smyčky Nürburgring

  6. Nový rekord na Nürburgringu pro Porsche Taycan

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud