Nedávno francouzská automobilka představila novou Lagunu, model, jenž byl velmi očekáván. Jaký je Váš první dojem? Udělejte si jej třeba z našich čtyř tapet.
Zde je článek, kde jsme novou Lagunu popsali z prvních dostupných informací. V článku najdete i video dodané automobilkou. Tapety si stáhnete tak, že si nejdříve vyberete formát (rozměr), který je ideální pro váš monitor. Dále stačí na uvedeném rozměru pod fotkou zmáčknout pravé tlačítko a rozhodnout se pro volbu "uložit jako". Následně uložte.
Na ploše vašeho PC stačí zvolit pravé tlačítko, dále volbu "vlastnosti, plocha, procházet". Najdete si uloženou tapetu a potvrdíte volbu tlačítkem OK.
To je vše. Snad se vám nová Laguna bude líbit. I když nové tvary u některých čtenářů vyvolávají rozpaky, hlavně se čekalo více změn, výraznější změny tvarů. Ale i tak si Laguna stále drží kredit velmi na pohled pěkného automobilu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.