Populární česká zpěvačka, představitelka známých muzikálových rolí Kleopatry nebo Angeliky, se stala další osobností, která jezdí ve voze Volkswagen.
Pro své cesty si vybrala model Touareg v provedení 3.0 TDI V6 v antracitové barvě.
"Pro Touareg jsem se rozhodla proto, že na mě působí impozantně zevnějškem a komfortně svým interiérem. Ročně ujedu kolem 60 tisíc kilometrů, a tak potřebuji vůz, ve kterém se mohu cítit opravdu bezpečně, což je v Touaregu samozřejmostí," říká Monika Absolonová.
Při volbě značky jistě hrály roli i vzpomínky na úplně první auto, se kterým Monika jezdila: "Moje první autíčko bylo Polo, dostala jsem ho od rodičů ke dvacetinám. Pojmenovala jsem si ho Ferdinand, a protože jsem v té době ještě ani neměla řidičák, chodila jsem si do něj zpívat." S Polem pak Monika jezdila tři roky a dodnes na něj vzpomíná jaké to bylo "skvělé auto".
Inovovaný Touareg, který se prodává od začátku letošního roku přišel oproti původnímu modelu s celkem 2300 vylepšeními. Mezi nejzajímavější z nich patří systémy ABSplus, Front Scan, Side Scan, inovovaný systém ESP, paket pro dynamickou jízdu s adaptivním vyrovnáváním náklonu, snímač proti převrácení nebo audiosystém Dynaudio. Ke stávajícím motorům 3.6 FSI V6, 4.2 FSI V8, 2.5 TDI, 3.0 TDI V6 a 5.0 TDI V10, navíc v červnu přibyl nový zážehový dvanáctiválec W12 o objemu 6 litrů s výkonem 331 kW (450 k). Cena velmi úspěšného SUV Volkswagen Touareg začíná na 1 293 300 Kč, pro zákazníky jsou k dispozici i zvýhodněné výbavy s úsporou až 205 900 Kč. Volkswagen
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?