Populární česká zpěvačka, představitelka známých muzikálových rolí Kleopatry nebo Angeliky, se stala další osobností, která jezdí ve voze Volkswagen.
Pro své cesty si vybrala model Touareg v provedení 3.0 TDI V6 v antracitové barvě.
"Pro Touareg jsem se rozhodla proto, že na mě působí impozantně zevnějškem a komfortně svým interiérem. Ročně ujedu kolem 60 tisíc kilometrů, a tak potřebuji vůz, ve kterém se mohu cítit opravdu bezpečně, což je v Touaregu samozřejmostí," říká Monika Absolonová.
Při volbě značky jistě hrály roli i vzpomínky na úplně první auto, se kterým Monika jezdila: "Moje první autíčko bylo Polo, dostala jsem ho od rodičů ke dvacetinám. Pojmenovala jsem si ho Ferdinand, a protože jsem v té době ještě ani neměla řidičák, chodila jsem si do něj zpívat." S Polem pak Monika jezdila tři roky a dodnes na něj vzpomíná jaké to bylo "skvělé auto".
Inovovaný Touareg, který se prodává od začátku letošního roku přišel oproti původnímu modelu s celkem 2300 vylepšeními. Mezi nejzajímavější z nich patří systémy ABSplus, Front Scan, Side Scan, inovovaný systém ESP, paket pro dynamickou jízdu s adaptivním vyrovnáváním náklonu, snímač proti převrácení nebo audiosystém Dynaudio. Ke stávajícím motorům 3.6 FSI V6, 4.2 FSI V8, 2.5 TDI, 3.0 TDI V6 a 5.0 TDI V10, navíc v červnu přibyl nový zážehový dvanáctiválec W12 o objemu 6 litrů s výkonem 331 kW (450 k). Cena velmi úspěšného SUV Volkswagen Touareg začíná na 1 293 300 Kč, pro zákazníky jsou k dispozici i zvýhodněné výbavy s úsporou až 205 900 Kč. Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.