AUTOSALON BRNO 2007: Peugeot ukázal návštěvníkům program Spider 207, který je jakusi formulí postavenou ze seriového modelu.
Spider 207 je zajímavý program, jde vlastně o monotyp - formuli, jenž se začlení do koncepce účati na okruzích Peugeot Sport, při níž jsou podporovány mladé talenty. Evropský harmonogram tvoří 7-8 akcí. Spider 207 se poprvé objevil loni v závodech Le Mans Series a nyní se má dostat i do Francie na minimálně dva závody. V prvním roce se bude klientům dodávat smontovaný. Jde o učební nástroj, je tedy určený do škol, kde se rodí noví závodní jezdci. Jezdci bude za hlavou svištět motor o objemu 3,4 l, o výkonu 353 kW (480 k) a točivém momentu 370 Nm při 8500 ot/min. Krom závodního speciálu se v expozici Peugeotu představilo několik hostesek z umělé hmoty a také Peugeot 207 SW, jenž si v Brně odbyl svoji světovou premiéru. Nemohla zde chybět ani nová 4007, jehož obdobu jste mohli sledovat i u Citroënu v provedení C-Crosser. foto: www.auto-news.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.