Nová Škoda Fabia je na trhu doslova několik dnů a již se objevují první možnosti, jak jí dodat lepší vlastnosti. Známý německý úpravce Eibach, který se specializuje na úpravy podvozků produkčních vozů, přichází s nabídkou
úprav na podvozku nové Fabie. Konkrétně jde o lepší pružiny a podložky kol, které rozšiřují rozchod.
Eibach Pro-Kit a Pro-Spacer pro Škodu Fabia II nabízejí optimální výkon a technologii podvozku pro zákazníky s těmi nejvyššími nároky. Škoda Fabia je skvělou volbou, která není založena pouze na ceně. Již první generace vozu byla přitažlivá, ale i zcela nová druhá generace tohoto českého kompaktního vozu nabízí výraznou optickou dynamiku, o což se zasloužila především mřížka chladiče, která je nyní integrována přímo do karoserie a není již součásti přední kapoty.
Sportovní nádech vozu chce Eibach ještě více zdůraznit, a proto nabízí pro novou Škodu Fania výkonnostní pružiny Pro-Kit. Pomocí nich je dosaženo snížení vozu a tedy i jeho těžiště, čímž vůz nejen získává dynamičtější vzhled, ale také zlepšení chování v zatáčkách a lepší odezvu na pokyny, předávané řidičem prostřednictvím volantu. Tyto přednosti jsou pak ještě dále umocněny, pokud se zákazník rozhodne pro hliníkové vymezovací podložky kol Eibach Pro-Spacer.
Veškeré komponenty pro úpravy podvozku od společnosti Eibach, které jsou prodávány u široké sítě autorizovaných prodejců, se vyznačují vynikající antikorozní ochranou a všechny jsou schváleny pro použití německým institutem TÜV.
Podrobnější technické údaje:
Pro-Kit * špičková ovladatelnost vozu * snížení světlé výšky a těžiště vozu až o 40 mm * pružiny s progresivním designem a účinkem * excelentní jízdní vlastnosti * součást komplexní nabídky Eibach Pro-Systems
Pro-Spacer * vyrobeny z vysoce odolné a přitom lehké hliníkové slitiny * významná úspora hmotnosti v porovnání s podložkami z oceli * přesné lícování díky minimálním výrobním tolerancím, z čehož plyne výjimečná vyváženost * špičková antikorozní ochrana díky speciálnímu procesu potažení (testováno sprejem obsahujícím sůl podle normy DIN 50021) * testována tuhost a odolnost proti únavě materiálu * dostupné pro většinu vyráběných vozů Tabulka dostupnosti Technické informace Part No. Dostupnost Cena bez daně (EUR) Pro-Kit (pružiny) 1.2, 1.4, 1.6, 1.4 TDI 10-79-006-01-22 ihned 199,00 1.4 TDI, 1.9 TDI 10-79-006-02-22 ihned 199,00 Pro-Spacer (hliníkové podložky kol) 12 mm na každé straně, System 2 S90-2-12-013 týden 25 80,00 15 mm na každé straně, System 2 S90-2-15-005 ihned 86,00 20 mm na každé straně, System 2 S90-2-20-004 ihned 91,00 25 mm na každé straně, System 7 S90-7-25-003 ihned 116,00
Foto: Eibach
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.