Golf GTI od Oettingera

Jan Fiala, 13. května 2007, 17:25 Google+

Limitovaná edice VW Golf GTI Edition 30 má docela dostatečný výkonnostní potenciál v podobě vyladěné verze motoru 2.0 T-FSI, který pochází z aktuální verze modelu Audi S3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf GTI

Golf GTI | foto: Oettinger

Sdílejte článek

Výkon motoru totiž činí 230 koní. OETTINGER, tuningový specialista na Audi a Volkswagen z německého Friedrichsdorfu, který se podílel již na úspěchu první verze Volkswagen Golf GTI v roce 1976 - vozu, který měl jako první pod kapotou šestnáctiventilový motor - však nyní nabízí majitelům Golfu GTI Edition 30 znatelné navýšení výkonu jejich vozu, a to ve dvou stupních. 30 let po představení prvního modelu GTI je to opět OETTINGER, kdo ukazuje ostatním úpravcům Golfu GTI koncová světla vozu ...

Na výběr mají zájemci mezi dvěma úrovněmi navýšení výkonu:

První úroveň dodává výročnímu modelu Golf GTI výkon 305 koní a točivý moment 400 Nm, a to díky novému mapování motoru, které je programováno do řídící jednotky vozu pomocí portu OBD-II. Cena za tuto úpravu činí 1390 euro (včetně daní).

Za tuto nepřekonatelnou cenu získává zákazník také potvrzení TÜV. Kompaktní vůz z Wolfsburgu zrychlí s touto úpravou z klidu na 100 km/h za pouhých 6,2 sekundy and a dosáhne maximální rychlosti 252 km/h!

Druhá úroveň úprav zahrnuje kromě změněného mapování motoru také větší mezichladič stlačeného vzduchu, upravené sací potrubí a náporové sání OETTINGER "ram air" z karbonu. Navíc je vyměněno také výfukové potrubí, a to za nerezový sportovní výfuk OETTINGER. Výfuk OETTINGER je leštěný a sestává ze středového a koncového dílu. Výsledkem je výkon 330 koní, točivý moment 430 Nm, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,9 sekundy a maximální rychlost vozu 258 km/h. Těchto 100 koní navíc mohou zákazníci firmy OETTINGER získat za 3450 euro, a to včetně prohlášení o shodě od TÜV, které se stává součástí palubní dokumentace.

Foto: Oettinger

Vytisknout

Diskuze: Golf GTI od Oettingera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

C4 Picasso Longue

Lotus Michl, ke startu připravit!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud