Historie nepamatuje, že by komerční sponzor v jakémkoli sportu podporoval světový šampionát jako hlavní sponzor déle, v roce 2007 je společnost Škoda Auto již patnáctým rokem za sebou „oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji“ (IIHF World Championships)”.
U příležitosti mistrovství světa v Německu v roce 1993 společnost Škoda Auto rozšířila své tehdejší dosavadní postavení „oficiálního automobilu“ na roli „oficiálního hlavního sponzora“ nejvýznamnější hokejové akce na světě. Viditelným symbolem pozice hlavního sponzora se stalo obří logo Škoda logo umístěné ve středovém kruhu kluziště – toto logo je dnes považováno za téměř neodmyslitelnou součást hokejových mistrovství světa.
Škoda Auto se již 15 let podílí na mezinárodním rozvoji ledního hokeje. Průběžná podpora ze strany společnosti Škoda Auto zásadním způsobem přispěla k dosažení současné vynikající úrovně a oněch patnáct let jasně ukázalo, že na kvalitu spolupráce se společností Škoda Auto se její partneři mohou bezpečně spolehnout. Tento partnerský přístup je ostatně založen na tradici spolehlivosti, která se odráží v každém vyrobeném voze. Během patnácti let urazily automobily Škoda působící ve službách MS v hokeji celkem více než čtyři miliony kilometrů, jinými slovy více než stokrát objely zeměkouli. Přesto nebyla za celých patnáct let jediná z těchto cest přerušena kvůli technické závadě na vozech Škoda.
Samozřejmě, že toto partnerství je výhodné i pro společnost Škoda: díky obrovské pozornosti médií věnované MS v hokeji může Škoda prezentovat jméno své značky sportovním fanouškům po celém světě a těžit z velmi pozitivního image ledního hokeje.
Stávající sponzorská smlouva s firmou Infront Sport & Media, marketingovým partnerem IIHF, je platná do roku 2011, poté ji Škoda Auto může prodloužit.
zdroj: Skoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.