Škoda již 15 let sponzorem ledního hokeje

Martin Kovalčík, 30. dubna 2007, 14:47 Google+

Historie nepamatuje, že by komerční sponzor v jakémkoli sportu podporoval světový šampionát jako hlavní sponzor déle, v roce 2007 je společnost Škoda Auto již patnáctým rokem za sebou „oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji“ (IIHF World Championships)”.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
371

| foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

U příležitosti mistrovství světa v Německu v roce 1993 společnost Škoda Auto rozšířila své tehdejší dosavadní postavení „oficiálního automobilu“ na roli „oficiálního hlavního sponzora“ nejvýznamnější hokejové akce na světě. Viditelným symbolem pozice hlavního sponzora se stalo obří logo Škoda logo umístěné ve středovém kruhu kluziště – toto logo je dnes považováno za téměř neodmyslitelnou součást hokejových mistrovství světa.

Škoda Auto se již 15 let podílí na mezinárodním rozvoji ledního hokeje. Průběžná podpora ze strany společnosti Škoda Auto zásadním způsobem přispěla k dosažení současné vynikající úrovně a oněch patnáct let jasně ukázalo, že na kvalitu spolupráce se společností Škoda Auto se její partneři mohou bezpečně spolehnout. Tento partnerský přístup je ostatně založen na tradici spolehlivosti, která se odráží v každém vyrobeném voze. Během patnácti let urazily automobily Škoda působící ve službách MS v hokeji celkem více než čtyři miliony kilometrů, jinými slovy více než stokrát objely zeměkouli. Přesto nebyla za celých patnáct let jediná z těchto cest přerušena kvůli technické závadě na vozech Škoda.

Samozřejmě, že toto partnerství je výhodné i pro společnost Škoda: díky obrovské pozornosti médií věnované MS v hokeji může Škoda prezentovat jméno své značky sportovním fanouškům po celém světě a těžit z velmi pozitivního image ledního hokeje.

Stávající sponzorská smlouva s firmou Infront Sport & Media, marketingovým partnerem IIHF, je platná do roku 2011, poté ji Škoda Auto může prodloužit.

zdroj: Skoda Auto

Vytisknout

Diskuze: Škoda již 15 let sponzorem ledního hokeje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Altea Freetrack

Extravagantní Gillet Vertigo Streiff

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud