U příležitosti mistrovství světa v Německu v roce 1993 společnost Škoda Auto rozšířila své tehdejší dosavadní postavení „oficiálního automobilu“ na roli „oficiálního hlavního sponzora“ nejvýznamnější hokejové akce na světě. Viditelným symbolem pozice hlavního sponzora se stalo obří logo Škoda logo umístěné ve středovém kruhu kluziště – toto logo je dnes považováno za téměř neodmyslitelnou součást hokejových mistrovství světa.
Škoda Auto se již 15 let podílí na mezinárodním rozvoji ledního hokeje. Průběžná podpora ze strany společnosti Škoda Auto zásadním způsobem přispěla k dosažení současné vynikající úrovně a oněch patnáct let jasně ukázalo, že na kvalitu spolupráce se společností Škoda Auto se její partneři mohou bezpečně spolehnout. Tento partnerský přístup je ostatně založen na tradici spolehlivosti, která se odráží v každém vyrobeném voze. Během patnácti let urazily automobily Škoda působící ve službách MS v hokeji celkem více než čtyři miliony kilometrů, jinými slovy více než stokrát objely zeměkouli. Přesto nebyla za celých patnáct let jediná z těchto cest přerušena kvůli technické závadě na vozech Škoda.
Samozřejmě, že toto partnerství je výhodné i pro společnost Škoda: díky obrovské pozornosti médií věnované MS v hokeji může Škoda prezentovat jméno své značky sportovním fanouškům po celém světě a těžit z velmi pozitivního image ledního hokeje.
Stávající sponzorská smlouva s firmou Infront Sport & Media, marketingovým partnerem IIHF, je platná do roku 2011, poté ji Škoda Auto může prodloužit.
zdroj: Skoda Auto