V roce 1982 se začal zabývat automobilovým průmyslem a stal se belgickým importérem značky Donkervoort (holandská replika vozu Lotus Super Seven).
První prototyp modelu Vertigo byl postaven v roce 1991 a představen na 71. Auto Show v Bruselu v lednu 1992.
O dva roky později se vůz dočkal produkční verze poté, co prošel náročným procesem evropské homologace. V této podobě byl pak v roce 1993 představen na autosalonech v Paříži a Ženevě.
Produkční verze modelu Vertigo se od prototypu lišila v několika aspektech. šasi bylo vyrobeno z uhlíkových vláken a voštinových materiálů (což jsou technologie, které pocházejí z Formule 1), což zajistilo větší odolnost při nárazu a současně znamenalo úsporu hmotnosti (jen na samotném šasi činila úspora hmotnosti 58 kilogramů).
Také design byl lehce upraven, vůz dostal vyšší postranní okna a sklápěcí přední světlomety.
Vůz Vertigo byl poté prodán Philippe Streiffovi, bývalému pilotovi Formule 1, který po tragické nehodě při brazilské GP v roce 1989 částečně ochrnul.
Vůz byl speciálně upraven, dostal automatickou převodovku a byl ovládán joystickem. Takto modifikovaný vůz byl představen na předměstí Paříže v Bercy v prosinci 1994.
Od roku 1997 je Vertigo jako nový model vyráběno se vzhůru výklopnými dveřmi.
V roce 1998 dostalo Vertigo nové zrdce: pod kapotou se objevil šestiválec o objemu 3 litry, který pochází od známé italské automobilky Alfa Romeo.
Rok 1999 je v historii modelu Vertigo význačným, protože v tomto roce se spojily do aliance Automobiles Gillet a MRS Team Leuven, a to za účelem boje v belgickém šampionátu vozů GT - Belcar.
V roce 2001 byl vyroben nový model Streiff a veřejného představení se dočkal na počátku roku 2002 na Auto Show v bruselu.
Foto: Automobiles Gillet, Alfa Romeo