Edo Ford GT - lze skvost dále šlechtit?

Jan Fiala, 26. dubna 2007, 14:40 Google+

Německý úpravce Edo competition, sídlící v Aahlenu, se rozhodl pro úpravu dalšího skvostu - Fordu GT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GT

GT | foto: Edo competition

Sdílejte článek

Podařilo se mu navýšit výkon vozu o 60 koní, a to pomocí implementace sportovního katalyzátoru, který je složen z 200 katalytických buněk, a také pomocí tuningu motoru, který se zaměřil především na úpravu datových map v elektronické řídící jednotce. Samozřejmostí při těchto úpravách bylo individuální ladění výkonových parametrů na dynamomentru. Výkon narostl i díky použití sportovního výfuku, vyrobeného z nerezové oceli, který je vybaven záklopkou. Díky tomu je možno měnit hlasitost zvukového projevu vozu.

Na voze jsou provedeny následující úpravy:
 - implementace výfukového systému z nerezové oceli
 - 3 panely na kapotě motoru jsou vyrobeny z uhlíkových vláken
 - Vůz dostal speciální zadní křídlo na zadní odtrhové hraně vozu
 - k dispozici jsou kola různých barev a tvarů
 - vůz informuje řidiče o tlaku plynu a teplotě plynu v každém z kol samostatně

Změněn byl také design exteriéru vozu - například je použito zcela odlišného lakování.
Na podvozku je použita technologie nezávisle nastavitelného tlumení - nastavovat lze jak útlum, tak tuhost odpružení.
 
K dispozici jsou závodní kola v několika typech designu.

Technická data

motor:
 - vidlicový osmiválec V-8
 - typ DOHC, 4 ventily na válec
 - přeplňování turbodmychadlem
 - výkon 610 koní v 6500 otáčkách za minutu
 - točivý moment 800 Nm ve 4500 otáčkách za minutu

Jízdní výkony:
 - maximální rychlost přes 340 km/h
 - zrychlení 0 - 100 km/h za 3,7s (u sériového provedení 3,9 s)

Foto: Edo competition

Vytisknout

Diskuze: Edo Ford GT - lze skvost dále šlechtit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Jak dlouho vydržíme uvězněni na dálnici, že půjde do tuhého?

Škoda Octavia

Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

OMV se hrdě hlásí k elektrické budoucnosti

Stát plánuje miliardy pro elektromobily

DS 4

Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

TMMF zahájení výroby

Auta nejsou, zoufají Češi. Příčin našli celou řadu

Volkswagen Amarok

Nový Amarok bude představen v polovině roku 2022, pod kapotou bude opět šestiválec

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Ilustrační foto

ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

Ford Ranger Raptor

TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

ojetá auta

Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

Toyota Yaris GRMN

Kladivo na Yaris GR? Nový Yaris GRMN, který je ještě ostřejší a bude pěkně vzácný!

BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021

BMW čerstvě přepsalo dějiny v prémiovém segmentu

reklama

Doporučujeme

Praktik

Český rekord s novou Škodou Praktik

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

  2. TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

  3. ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

  4. Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

  5. Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

  6. Stát plánuje miliardy pro elektromobily

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud