Německý úpravce Edo competition, sídlící v Aahlenu, se rozhodl pro úpravu dalšího skvostu - Fordu GT.
Podařilo se mu navýšit výkon vozu o 60 koní, a to pomocí implementace sportovního katalyzátoru, který je složen z 200 katalytických buněk, a také pomocí tuningu motoru, který se zaměřil především na úpravu datových map v elektronické řídící jednotce. Samozřejmostí při těchto úpravách bylo individuální ladění výkonových parametrů na dynamomentru. Výkon narostl i díky použití sportovního výfuku, vyrobeného z nerezové oceli, který je vybaven záklopkou. Díky tomu je možno měnit hlasitost zvukového projevu vozu.
Na voze jsou provedeny následující úpravy: - implementace výfukového systému z nerezové oceli - 3 panely na kapotě motoru jsou vyrobeny z uhlíkových vláken - Vůz dostal speciální zadní křídlo na zadní odtrhové hraně vozu - k dispozici jsou kola různých barev a tvarů - vůz informuje řidiče o tlaku plynu a teplotě plynu v každém z kol samostatně
Změněn byl také design exteriéru vozu - například je použito zcela odlišného lakování. Na podvozku je použita technologie nezávisle nastavitelného tlumení - nastavovat lze jak útlum, tak tuhost odpružení. K dispozici jsou závodní kola v několika typech designu.
Technická data
motor: - vidlicový osmiválec V-8 - typ DOHC, 4 ventily na válec - přeplňování turbodmychadlem - výkon 610 koní v 6500 otáčkách za minutu - točivý moment 800 Nm ve 4500 otáčkách za minutu
Jízdní výkony: - maximální rychlost přes 340 km/h - zrychlení 0 - 100 km/h za 3,7s (u sériového provedení 3,9 s)
Foto: Edo competition
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.