Edo Ford GT - lze skvost dále šlechtit?

Jan Fiala, 26. dubna 2007, 14:40 Google+

Německý úpravce Edo competition, sídlící v Aahlenu, se rozhodl pro úpravu dalšího skvostu - Fordu GT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
GT

GT | foto: Edo competition

Sdílejte článek

Podařilo se mu navýšit výkon vozu o 60 koní, a to pomocí implementace sportovního katalyzátoru, který je složen z 200 katalytických buněk, a také pomocí tuningu motoru, který se zaměřil především na úpravu datových map v elektronické řídící jednotce. Samozřejmostí při těchto úpravách bylo individuální ladění výkonových parametrů na dynamomentru. Výkon narostl i díky použití sportovního výfuku, vyrobeného z nerezové oceli, který je vybaven záklopkou. Díky tomu je možno měnit hlasitost zvukového projevu vozu.

Na voze jsou provedeny následující úpravy:
 - implementace výfukového systému z nerezové oceli
 - 3 panely na kapotě motoru jsou vyrobeny z uhlíkových vláken
 - Vůz dostal speciální zadní křídlo na zadní odtrhové hraně vozu
 - k dispozici jsou kola různých barev a tvarů
 - vůz informuje řidiče o tlaku plynu a teplotě plynu v každém z kol samostatně

Změněn byl také design exteriéru vozu - například je použito zcela odlišného lakování.
Na podvozku je použita technologie nezávisle nastavitelného tlumení - nastavovat lze jak útlum, tak tuhost odpružení.
 
K dispozici jsou závodní kola v několika typech designu.

Technická data

motor:
 - vidlicový osmiválec V-8
 - typ DOHC, 4 ventily na válec
 - přeplňování turbodmychadlem
 - výkon 610 koní v 6500 otáčkách za minutu
 - točivý moment 800 Nm ve 4500 otáčkách za minutu

Jízdní výkony:
 - maximální rychlost přes 340 km/h
 - zrychlení 0 - 100 km/h za 3,7s (u sériového provedení 3,9 s)

Foto: Edo competition

Vytisknout

Diskuze: Edo Ford GT - lze skvost dále šlechtit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Praktik

Český rekord s novou Škodou Praktik

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud