Podařilo se mu navýšit výkon vozu o 60 koní, a to pomocí implementace sportovního katalyzátoru, který je složen z 200 katalytických buněk, a také pomocí tuningu motoru, který se zaměřil především na úpravu datových map v elektronické řídící jednotce. Samozřejmostí při těchto úpravách bylo individuální ladění výkonových parametrů na dynamomentru. Výkon narostl i díky použití sportovního výfuku, vyrobeného z nerezové oceli, který je vybaven záklopkou. Díky tomu je možno měnit hlasitost zvukového projevu vozu.
Na voze jsou provedeny následující úpravy:
- implementace výfukového systému z nerezové oceli
- 3 panely na kapotě motoru jsou vyrobeny z uhlíkových vláken
- Vůz dostal speciální zadní křídlo na zadní odtrhové hraně vozu
- k dispozici jsou kola různých barev a tvarů
- vůz informuje řidiče o tlaku plynu a teplotě plynu v každém z kol samostatně
Změněn byl také design exteriéru vozu - například je použito zcela odlišného lakování.
Na podvozku je použita technologie nezávisle nastavitelného tlumení - nastavovat lze jak útlum, tak tuhost odpružení.
K dispozici jsou závodní kola v několika typech designu.
Technická data
motor:
- vidlicový osmiválec V-8
- typ DOHC, 4 ventily na válec
- přeplňování turbodmychadlem
- výkon 610 koní v 6500 otáčkách za minutu
- točivý moment 800 Nm ve 4500 otáčkách za minutu
Jízdní výkony:
- maximální rychlost přes 340 km/h
- zrychlení 0 - 100 km/h za 3,7s (u sériového provedení 3,9 s)
Foto: Edo competition