Stěžejním modelem výrobního programu je crossover Saturn Vue. Jeho prodej stoupl v prvním čtvrtletí letošního roku o 20%, což je na pozadí dlouhodobého poklesu prodeje GM důvodem k radosti šéfa Saturnu.
„I ve druhém čtvrtletí očekáváme podobně dobré výsledky,“ uvedl Jill Lajdziak, jenž považuje za nejdůležitější tu skutečnost, že zákazníky Saturnu se stávají lidé, kteří nepatřily dosud k zákazníkům GM, přičemž jsou solventnější, než stávající klientela divize Saturn.
Vše v růžových barvách ale úplně také není, a to přiznal i Lajdziak. Model Saturn Aura se závěrem roku 2006 neprodával tak, jak bylo očekáváno. Nicméně cílená reklamní kampaň, a především vítězný verdikt 49členné poroty při volbě auta roku v USA na lednovém detroitském autosalonu, přináší své ovoce.
Výroba neúspěšného a málo žádaného modelu Ion bude definitivně ukončena. V této třídě bude Saturn nově zastoupen modelem Astra, který je koncernovým dvojčetem Opelu Astra. Koncernový roadster, u Saturnu označený Sky, bude poté nejstarším modelem výrobního programu, přitom jen dva roky starým.
Úspěšnost divize bude ale podle pozorovatelů stát především na zájmu a prodejích modelu '08 Vue, který bude k dispozici také s relativně levným hybridním motorem.
foto: General Motors