Jak už je v poslední době čím dál častější, také Zagato sáhli pro inspiraci do historie, konkrétně po Maserati A6 G Zagato z roku 1954, který je dosud vnímán jako jeden z nejkrásnějších vozů italské provenience.
Maserati GS Zagato má stejně jako jeho předchůdce celohliníkovou karosérii, jež je navržena jako dvouprostorová, dvoudveřová, dvousedadlová a tradičního proudnicového tvaru.
Podvozek ze Spyderu je zkrácen o 180 mm, od čehož si karosárna slibuje větší tuhost karoserie a lepší jízdní vlastnosti.
Osmiválcový 32 ventilový benzínový motor 4244 ccm je tradičně umístěn vředu, hnaná jsou zadní kola, řazení zajišťuje automatická převodovka. Výkon je udáván hodnotou 405 koní při 7100 ot/min.
Zagato zatím zveřejnili pouze fotografie zádi. Je ale reálné předpokládat, že maska nebude také nijak agresivní a bude dokreslovat plynulé linie bez výrazných hran, jež jsou charakteristické pro dosud odhalenou část vozu.
Foto: Maserati