a toto kupé je třetím ze série smělých konceptů vozů, které byly v tomto ústředním stylistickém studiu společnosti v Korei vyvinuty.
Jméno Veloster v sobě vyjadřuje dvě věci, a to rychlost v kombinaci s otevřeným vozem. Právě z anglických slov, vyjadřujících tyto vlastnosti, totiž Veloster vznikl - jde o složeninu ze slov Velocity (rychlost) a Roadster (vůz bez střechy).
Uvedený mix také evokuje sportovní charakteristiku klasického roadsteru v konfiguraci dvě plus dvě místa. Vůz lze vybavit také panoramatickou skleněnou střechou a dalšími futuristicky stylizovanými prvky, což tomuto konceptu pomáhá působit dojmem high-tech.
Koncept je navržen tak, aby poskytoval zábavu a uspokojoval nároky mladé generace, a proto Veloster kombinuje jednoduchý ikopnický design s robustní konstrukcí; to vše pak by mělo být k dispozici za příznivou cenu.
Jak říká Oh Suk-Geun, viceprezident pro design společnosti Hyundai: "Za pomoci konceptu Veloster coupe jsme se chtěli pokusit o vytvoření něčeho zcela neobvyklého. Jsme si vědomi, že pro oslovení a úspěch u mladé generace potřebujeme radikální a nové produkty. Jde nám o mladé lidi ve věku kolem dvaceti let, kteří si kupují svůj první vůz. Koncept Velocity by k tomu měl dát impuls a nastavit novým směr vývoje."
Foto: Hyundai