JE DESIGN Audi TT TFSI

Jan Fiala, 6. dubna 2007, 07:06 Google+

Audi sotva uvedlo na trh nový model TT, a JE DESIGN již přichází s jeho úpravou. Z německého Leingartenu tak nyní mohou zákazníci získat pomoc ve snaze o získání ještě lepších výkonů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
TT

TT | foto: JE Design

Sdílejte článek

Kromě úprav podvozku a motoru doplňují optimální balíček úprav vylepšené brzdy, nerezový sportovní výfuk se čtyřmi koncovkami a dvacetipalcová kola.

JE DESIGN podrobil dvoulitrový motor TFSI rozsáhlým úpravám. Změnami v motormanagementu získal tento přeplňovaný benzinový čtyřválec maximální výkon 180kW / 244 koní v 5100 otáčkách (sériově 147kW / 200 koní). Co se týká točivého momentu, ten vzrostl ze sériových 280 Nm na 355 Nm, což vede ke znatelně lepší elasticitě. Po úpravách dosahuje Audi TT maximální rychlosti 247 km/h (sériové provedení 240 km/h). Zlepěila se také akcelerace - vůz z klidu zrychlí na 100 km/h za rovných 6 sekund. Přitom motor stále plní veškeré emisní předpisy. Všechny díly, které JE DESIGN při úpravách používá, jsou také schváleny německou technickou inspekcí TÜV. JE DESIGN také pro ty, kterým by nestačilo 244 koní, nabízí kompresorový kit pro Audi TT s motorem 3,2 V6, který dané motorizaci dodává výkon 350 koní.

Optický a zvukový tuning

Aby řidiči ostatních aut měli při pohledu do zpětných zrcátek respekt k tomuto Audi TT, JE DESIGN dodal vozu výraznější vzhled aplikací dvoudílného předního spoileru, uchyceného vlevo a vpravo vepředu. K tomuto spoileru perfektně ladí nástavec ve stylu karbonu, který navozuje pocit motorsportu. V zadní části vozu přidal JE DESIGN díl ve tvaru difuzéru (opět vzhledově působí jako karbonový), který ladí se čtvernou koncovkou nerezového výfuku JE DESIGN. Tento výfuk produkuje nádherný sportovní zvuk, a to obzvláště s motorizací 3,2 V6.

Celkový dojem ze zadní části vozu dokresluje pak decentní nástavec spoileru, který omezuje vztlak. Všechy aerodynamické díly byly navrženy pomocí CAD systémů a tak je garantována jejich přesnost a bezvadné lícování. Přední i zadní spoiler jsou vyrobeny z kvalitního PU a difuzér z plastu ABS.

Podvozek, brzdy a nová kola

Pro vozy jak s pohonem předních kol, tak s pohonem všech kol quattro, je nabízena sada snížených sportovních pružin. Tato sada snižuje těžiště vozu o 30, a tím zlepšuje agilitu tohoto kupé. Tato sada může být použita i pro vozy se systémem MRS (magnetic ride system). JE DESIGN dále nabízí ještě lepší jízdní výkony v případě, že si necháte namontovat nastavitelné tlumiče.

Pro všechny milovníky sportovní jízdy doporučuje JE DESIGN také úpravu brzd. Vhodnou volbou jsou čtyřpístkové sportovní brzdiče a kotouče o rozměru 330x28mm. Nabídka JE DESIGN zahrnuje větrané brzdové disky, brzdiče a třmeny, to vše schválené TÜV.

Tuning obvykle zahrnuje i úpravu kol. JE DESIGN doporučuje jako nejlepší volbu dvacetipalcová kovaná kola 8,5x20" ET 35, s povrchovou úpravou velmi vysokého lesku. Pokud požadujete kompletní kola, dodávají se s těmito ráfky pneumatiky o rozměru 245/30R20Y. Jako alternativu lze zvolit kola rozměru 10x18" (model "Visage") nebo  19" kola s pnaumatikami 245/35R19Y (model "Multi-spoke" v chromovém nebo tmavě stříbrném vzhledu).

Všechny uvedené díly lze samozřejmě použít i pro Audi TT Roadster.

Foto: JE Design

Vytisknout

Diskuze: JE DESIGN Audi TT TFSI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

BMW

Konečná podoba M3 je tady! + tapety

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud