Jak už je zvykem, začal Hartge úpravou motoru, kde uplatnil své dlouholeté zkušenosti s vývojem řídících jednotek, pozměněním dat získal v případě přeplňované benzínové 335i hned o 40 koní více, tedy rovných 340 k, kroutící moment povyrost o 50 Nm na 450 Nm a to již v 1.500 ot/min! Dalším agregátem podrobeným chiptuningu je vznětový 330d, tady se sériový výkon 231k a 500 Nm snadno vyšplhal na 270k a 591 Nm / 1750 ot/min.
K vyššímu výkonu patří i lepší podvozek, u vozu Hartge tomu není jinak, sada sportovních pružin a tlumičů je určena pro všechny varianty motorů a dodá vozu nižší těžiště o 25mm. Optický paket obsahuje přední spoiler pod nárazník a karbonové kryty zpětných zrcátek nebo chromové koncovky výfuků. Samozřejmostí je také dvojice kol Classic a Classic2 o velikosti 18, 19 nebo 20 palců a šíři až 10 palců pro zadní nápravu, k tomu odpovídají i pneumatiky Pirelli nebo Continental o rozměru 245/30 vpředu a 295/25 vzadu.
Svůj projekt ukončil Hartge interiérovými doplňky, jako je kožený volant s airbagem, karbonou dekorací přístrojové desky, hliníkové řadící páky, krytu ruční brzdy, či pedálů, prahové lišty s logem Hartge nebo rychloměr končící u číslice 300 km/h.
Zdroj: Hartge