Design korejských aut byl vždy mírně řečeno mdlý, a tak se na autosalonu v Soulu návštěvníci obvykle podívali nejprve na spoře oděnou modelku a potom teprve na auto, které stálo za ní. To by se mělo letos změnit.
Autosalon v jihokorejském Soulu otevře své brány prvním novinářům už 5. dubna, běžní návštěvníci se pak začnou hromadit před vstupem den poté. Pokud však vstoupí do prostor výstaviště natěšení na stovky polonahých krasavic, budou asi zklamáni.
Korejští výrobci totiž začínají vyrábět auta, která jsou na pohled hezká sama o sobě, a tak snižují stavy modelek, které budou dělat ´křoví´ vystavovaným automobilům. Hyundai snižuje stav krasavic o celých deset na šestatřicet dívek, Kia obklopí svá auta stejným počtem modelek, ale o místo jich zde přišlo dokonce dvanáct, a v jejich stopách půjdou i GM Daewoo a Renault Samsung Motors. Stejným tempem, jakým dívek ubude, však přibude látky spotřebované na jejich ošacení: minisukně a tílečka by měly mizet a pozornost potenciálních zákazníků tak prý budou více přitahovat auta.
A inovacím na poli ´ozdob´ v Soulu ještě není konec. Korejští výrobci prý budou při zaměstnávání dívek dávat přednost vysokoškolským studentkám nebo rovnou odbornicím na auta, které budou schopny zodpovědět dotazy návštěvníků týkající se nikoli jejich teleofnního čísla, ale přímo vystavovaných automobilů. V zájmu všech návštěvníků však doufejme, že dívky nebudou jen chytré, ale i hezké. Krásné dívky ke krásným autům už neodmyslitelně patří..
Zdroj: Korean Times
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?