Design korejských aut byl vždy mírně řečeno mdlý, a tak se na autosalonu v Soulu návštěvníci obvykle podívali nejprve na spoře oděnou modelku a potom teprve na auto, které stálo za ní. To by se mělo letos změnit.
Autosalon v jihokorejském Soulu otevře své brány prvním novinářům už 5. dubna, běžní návštěvníci se pak začnou hromadit před vstupem den poté. Pokud však vstoupí do prostor výstaviště natěšení na stovky polonahých krasavic, budou asi zklamáni.
Korejští výrobci totiž začínají vyrábět auta, která jsou na pohled hezká sama o sobě, a tak snižují stavy modelek, které budou dělat ´křoví´ vystavovaným automobilům. Hyundai snižuje stav krasavic o celých deset na šestatřicet dívek, Kia obklopí svá auta stejným počtem modelek, ale o místo jich zde přišlo dokonce dvanáct, a v jejich stopách půjdou i GM Daewoo a Renault Samsung Motors. Stejným tempem, jakým dívek ubude, však přibude látky spotřebované na jejich ošacení: minisukně a tílečka by měly mizet a pozornost potenciálních zákazníků tak prý budou více přitahovat auta.
A inovacím na poli ´ozdob´ v Soulu ještě není konec. Korejští výrobci prý budou při zaměstnávání dívek dávat přednost vysokoškolským studentkám nebo rovnou odbornicím na auta, které budou schopny zodpovědět dotazy návštěvníků týkající se nikoli jejich teleofnního čísla, ale přímo vystavovaných automobilů. V zájmu všech návštěvníků však doufejme, že dívky nebudou jen chytré, ale i hezké. Krásné dívky ke krásným autům už neodmyslitelně patří..
Zdroj: Korean Times
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?