Design korejských aut byl vždy mírně řečeno mdlý, a tak se na autosalonu v Soulu návštěvníci obvykle podívali nejprve na spoře oděnou modelku a potom teprve na auto, které stálo za ní. To by se mělo letos změnit.
Autosalon v jihokorejském Soulu otevře své brány prvním novinářům už 5. dubna, běžní návštěvníci se pak začnou hromadit před vstupem den poté. Pokud však vstoupí do prostor výstaviště natěšení na stovky polonahých krasavic, budou asi zklamáni.
Korejští výrobci totiž začínají vyrábět auta, která jsou na pohled hezká sama o sobě, a tak snižují stavy modelek, které budou dělat ´křoví´ vystavovaným automobilům. Hyundai snižuje stav krasavic o celých deset na šestatřicet dívek, Kia obklopí svá auta stejným počtem modelek, ale o místo jich zde přišlo dokonce dvanáct, a v jejich stopách půjdou i GM Daewoo a Renault Samsung Motors. Stejným tempem, jakým dívek ubude, však přibude látky spotřebované na jejich ošacení: minisukně a tílečka by měly mizet a pozornost potenciálních zákazníků tak prý budou více přitahovat auta.
A inovacím na poli ´ozdob´ v Soulu ještě není konec. Korejští výrobci prý budou při zaměstnávání dívek dávat přednost vysokoškolským studentkám nebo rovnou odbornicím na auta, které budou schopny zodpovědět dotazy návštěvníků týkající se nikoli jejich teleofnního čísla, ale přímo vystavovaných automobilů. V zájmu všech návštěvníků však doufejme, že dívky nebudou jen chytré, ale i hezké. Krásné dívky ke krásným autům už neodmyslitelně patří..
Zdroj: Korean Times
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.