Piero Lardi Ferrari, syn zakladatele automobilky Ferrari, získal ve svých 62 letech inženýrský diplom.
Piero pochází z mimomanželského vztahu Enza Ferrariho a jeho existenci starý pán přiznal až po sedmadvaceti letech života, po smrti své manželky Laury. Piero Lardi Ferrari má od té doby v automobilce desetiprocentní podíl, a pracoval i v týmu Formule 1. Dokončení svých studií nedávno oslavil i se zaměstnanci na továrním testovacím okruhu ve Fioranu.
Enzo Ferrari měl se svou ženou syna Alfreda, jemuž se říkalo Dino, ten však zemřel ve čtyřiadvaceti letech. Právě na jeho památku Enzo Ferrari pojmenoval některé modely svých vozů. Slavný závodní okruh v Imole se také oficiálně jmenoval Okruh Dina Ferrariho, po Enzově smrti v roce 1988 byl přejmenován na okruh Dina a Enza Ferrariových..
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?