Piero Lardi Ferrari, syn zakladatele automobilky Ferrari, získal ve svých 62 letech inženýrský diplom.
Piero pochází z mimomanželského vztahu Enza Ferrariho a jeho existenci starý pán přiznal až po sedmadvaceti letech života, po smrti své manželky Laury. Piero Lardi Ferrari má od té doby v automobilce desetiprocentní podíl, a pracoval i v týmu Formule 1. Dokončení svých studií nedávno oslavil i se zaměstnanci na továrním testovacím okruhu ve Fioranu.
Enzo Ferrari měl se svou ženou syna Alfreda, jemuž se říkalo Dino, ten však zemřel ve čtyřiadvaceti letech. Právě na jeho památku Enzo Ferrari pojmenoval některé modely svých vozů. Slavný závodní okruh v Imole se také oficiálně jmenoval Okruh Dina Ferrariho, po Enzově smrti v roce 1988 byl přejmenován na okruh Dina a Enza Ferrariových..
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.