Piero Lardi Ferrari, syn zakladatele automobilky Ferrari, získal ve svých 62 letech inženýrský diplom.
Piero pochází z mimomanželského vztahu Enza Ferrariho a jeho existenci starý pán přiznal až po sedmadvaceti letech života, po smrti své manželky Laury. Piero Lardi Ferrari má od té doby v automobilce desetiprocentní podíl, a pracoval i v týmu Formule 1. Dokončení svých studií nedávno oslavil i se zaměstnanci na továrním testovacím okruhu ve Fioranu.
Enzo Ferrari měl se svou ženou syna Alfreda, jemuž se říkalo Dino, ten však zemřel ve čtyřiadvaceti letech. Právě na jeho památku Enzo Ferrari pojmenoval některé modely svých vozů. Slavný závodní okruh v Imole se také oficiálně jmenoval Okruh Dina Ferrariho, po Enzově smrti v roce 1988 byl přejmenován na okruh Dina a Enza Ferrariových..
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?