Po více než půl roce bezporuchového provozu prvního a zatím jediného kombinovaného výdejního stojanu pohonných hmot v České republice se ukázalo, že komfort je přesně tím, co zákazníci vyžadují.
Kombinovaný stojan V-line major umožňuje kromě čerpání všech běžných kapalných paliv také výdej LPG. Stojan je umístěn na čerpací stanici Alfa Station v Liberci, kterou vlastní bývalý český automobilový závodník Vlastimil Tomášek.
Držitel osmnácti titulů i Zlatého volantu nezapře svou lásku k motorismu a rozhodl se nabízet všem řidičům ty nejmodernější služby. Čerpací stanice Alfa Station je vybavena designovými stojany řady V-line od českého výrobce ADAMOV – SYSTEMS, mezi které patří i zákazníky vyhledávaný V-line major s modulem pro LPG. Majitel stanice se pro tento stojan rozhodl proto, že řidiči požadují rychlé a komfortní obsloužení. U konkurence se totiž výdej LPG z bezpečnostních důvodů provádí ze zásobníků umístěných v odděleném prostoru, takže zákazník přichází o komfort „nakoupit vše pod jednou střechou“.
Jak říká sám Vlastimil Tomášek: „Protože jsme byli první čerpací stanicí, která kombinovaný výdejní stojan nasadila, vzbuzoval obdiv jak českých, tak zahraničních zákazníků. Kombinované stojany na LPG jsou např. v Německu nebo Nizozemsku běžné, ale V-line je mimořádný i svým designem. Dnes již mohu říct, že nám jeho uvedení do provozu přivedlo mnoho nových zákazníků a samozřejmě zvýšilo obrat. LPG se nyní čerpá v měsíčním objemu zhruba 15 tisíc litrů.“ Dále pan Tomášek přiznává, že své konkurenci pravděpodobně odvedl velké množství zákazníků, i když je na jeho stanici cena za LPG vyšší.
Z bezpečnostních důvodů provádí tankování LPG obsluha, která je každého půl roku průběžně proškolována. Zákazník však může na displeji stojanu navolit částku, za kterou chce natankovat, a pak jen obdivuje rychlost, s jakou se LPG do jeho vozu plní.
Ing. David Kotajný, ředitel společnosti ADAMOV – SYSTEMS, a. s., která stojany vyrábí, se netají tím, že úspěch stojanu očekával: „Jsme moderní společností a sledujeme vývoj v používání alternativních paliv. Dá se předpokládat, a to nejen díky zvratům na trhu s ropou, ale i při zohlednění ekologických dopadů motorismu, že budoucnost patří právě těmto novým trendům.“ Tisková zpráva ADAMOV-SYSTEMS
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?