Po více než půl roce bezporuchového provozu prvního a zatím jediného kombinovaného výdejního stojanu pohonných hmot v České republice se ukázalo, že komfort je přesně tím, co zákazníci vyžadují.
Kombinovaný stojan V-line major umožňuje kromě čerpání všech běžných kapalných paliv také výdej LPG. Stojan je umístěn na čerpací stanici Alfa Station v Liberci, kterou vlastní bývalý český automobilový závodník Vlastimil Tomášek.
Držitel osmnácti titulů i Zlatého volantu nezapře svou lásku k motorismu a rozhodl se nabízet všem řidičům ty nejmodernější služby. Čerpací stanice Alfa Station je vybavena designovými stojany řady V-line od českého výrobce ADAMOV – SYSTEMS, mezi které patří i zákazníky vyhledávaný V-line major s modulem pro LPG. Majitel stanice se pro tento stojan rozhodl proto, že řidiči požadují rychlé a komfortní obsloužení. U konkurence se totiž výdej LPG z bezpečnostních důvodů provádí ze zásobníků umístěných v odděleném prostoru, takže zákazník přichází o komfort „nakoupit vše pod jednou střechou“.
Jak říká sám Vlastimil Tomášek: „Protože jsme byli první čerpací stanicí, která kombinovaný výdejní stojan nasadila, vzbuzoval obdiv jak českých, tak zahraničních zákazníků. Kombinované stojany na LPG jsou např. v Německu nebo Nizozemsku běžné, ale V-line je mimořádný i svým designem. Dnes již mohu říct, že nám jeho uvedení do provozu přivedlo mnoho nových zákazníků a samozřejmě zvýšilo obrat. LPG se nyní čerpá v měsíčním objemu zhruba 15 tisíc litrů.“ Dále pan Tomášek přiznává, že své konkurenci pravděpodobně odvedl velké množství zákazníků, i když je na jeho stanici cena za LPG vyšší.
Z bezpečnostních důvodů provádí tankování LPG obsluha, která je každého půl roku průběžně proškolována. Zákazník však může na displeji stojanu navolit částku, za kterou chce natankovat, a pak jen obdivuje rychlost, s jakou se LPG do jeho vozu plní.
Ing. David Kotajný, ředitel společnosti ADAMOV – SYSTEMS, a. s., která stojany vyrábí, se netají tím, že úspěch stojanu očekával: „Jsme moderní společností a sledujeme vývoj v používání alternativních paliv. Dá se předpokládat, a to nejen díky zvratům na trhu s ropou, ale i při zohlednění ekologických dopadů motorismu, že budoucnost patří právě těmto novým trendům.“ Tisková zpráva ADAMOV-SYSTEMS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.