S vidinou cenového zvýhodnění až 200 000 Kč se v ČR prodalo celkem 333 vozů Opel, na Slovensku potom 215.
„Výsledek už třetího ročníku akce „24 hodin Opel“ předčil naše očekávání – celkem 548 prodaných vozů znamená nový rekord. Potvrdilo se, že zákazníci na dobře připravené akce s kvalitní a hodnotnou nabídkou spontánně reagují,“ hodnotí výsledek akce Wojciech Masalski, ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
Nejúspěšnějším prodejcem se stala pražská společnost Auto Staiger, která dokázala prodat 53 vozů.
Kampaň výhodných slev „24 hodin Opel“ skončila v sobotu v poledne, stále však pokračuje atraktivní kampaň „Zima“, která zájemcům o nové osobní i užitkové modely Opel přináší zvýhodnění až 80 000 Kč.
Popisek k fotografii:
Prodejní firmy Auto Staiger, která se stala nejúspěšnějším dealerem Opel v rámci akce „24 hodin Opel“, když během 24 hodin prodala 53 nových vozů
Tisková zpráva Opel