Ojedinělá prodejní akce „24 hodin Opel“, během které čeští a slovenští dealeři značky Opel nabízeli non-stop od pátku 9. března až do poledne soboty 10. března skladové vozy s mimořádnými slevami, skončila skvělým výsledkem:
S vidinou cenového zvýhodnění až 200 000 Kč se v ČR prodalo celkem 333 vozů Opel, na Slovensku potom 215.
„Výsledek už třetího ročníku akce „24 hodin Opel“ předčil naše očekávání – celkem 548 prodaných vozů znamená nový rekord. Potvrdilo se, že zákazníci na dobře připravené akce s kvalitní a hodnotnou nabídkou spontánně reagují,“ hodnotí výsledek akce Wojciech Masalski, ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
Nejúspěšnějším prodejcem se stala pražská společnost Auto Staiger, která dokázala prodat 53 vozů.
Kampaň výhodných slev „24 hodin Opel“ skončila v sobotu v poledne, stále však pokračuje atraktivní kampaň „Zima“, která zájemcům o nové osobní i užitkové modely Opel přináší zvýhodnění až 80 000 Kč. Popisek k fotografii: Prodejní firmy Auto Staiger, která se stala nejúspěšnějším dealerem Opel v rámci akce „24 hodin Opel“, když během 24 hodin prodala 53 nových vozů Tisková zpráva Opel
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?