Podle amerického deníku Detroit News se nakonec majitelem značky Aston Martin stane skupina investorů v čele s firmou Prodive, která patří Davidu Richardsovi.
Cena, kterou zaplatí za vlastnictví známé značky, bude podle nejnovějších zpráv zhruba 870 miliónů dolarů, což je méně než polovina ceny, kterou za Aston Martin původně požadoval její dosavadní majitel Ford. Automobilka Ford si jistě ještě ponechá nějaké podíly ve společnosti, která vyrábí luxusní sportovní auta - je totiž jedním z jejích hlavních dodavatelů dílů.
V čele Aston Martinu by údajně měl i nadále zůstat Ulrich Bez, přestože byl sám jedním ze zájemců o koupi značky.
Britská značka Aston Martin je kromě toho, že provozuje závodní tým, spojována i s Jamesem Bondem. A to je také jeden z důvodů, proč Ford nasadil původní prodejní cenu tak vysoko, i toho, proč se nakonec malá britská značka prodá za více než třičtvrtě miliardy dolarů..
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.