Podle amerického deníku Detroit News se nakonec majitelem značky Aston Martin stane skupina investorů v čele s firmou Prodive, která patří Davidu Richardsovi.
Cena, kterou zaplatí za vlastnictví známé značky, bude podle nejnovějších zpráv zhruba 870 miliónů dolarů, což je méně než polovina ceny, kterou za Aston Martin původně požadoval její dosavadní majitel Ford. Automobilka Ford si jistě ještě ponechá nějaké podíly ve společnosti, která vyrábí luxusní sportovní auta - je totiž jedním z jejích hlavních dodavatelů dílů.
V čele Aston Martinu by údajně měl i nadále zůstat Ulrich Bez, přestože byl sám jedním ze zájemců o koupi značky.
Britská značka Aston Martin je kromě toho, že provozuje závodní tým, spojována i s Jamesem Bondem. A to je také jeden z důvodů, proč Ford nasadil původní prodejní cenu tak vysoko, i toho, proč se nakonec malá britská značka prodá za více než třičtvrtě miliardy dolarů..
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?